Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 211 ggr
Sara
0

OT - Högt upp!

I morgon ska jag provrida en fullblod/halvblods valack som är 170 cm i mankhöjd!!! Manken på hästen är lika hög som jag är lång.

Hoppas det finns en redig pall så jag kommer upp. Annars lär det inte bli nån ridning. FundersamSkrattande Tur att man kan skylla på att man vill spara hästens rygg.Flört

Sara

Guteillern
0

Ta med fallskärm, ifall dom har en stege att låna ut. *S* Hoppas du har någon som kan ta kort på er eller att du kan ta ett så man får se springaren :-)

emoflickan
0

hehe känner igen det där, min hovslagare (då jag hade hästar) hade en giganthäst, 1.85 i mankhöjd. kom knappt upp på honom MED pall :) tyvärr levde han inte så många år, hans lungor var tydligen för små för den stora kroppen.

sofie
0

Jag tog hand om en privathäst som va 175 cm i manköjd. Fick stå på stol för att kunna borsta han på ryggen. Hoppas det går bra imorgon :)

Sara
0

Den här herren är 19 år men pigger som en unghäst. Skrattande

Jag ska provrida för att bli medryttare, inte köpa. Spännande ska det bli. Vill utveckla mig inom dressyren och en gång i veckan räcker inte för att behålla varken kondisen eller känslan.

Sara

Faxlin
0

Ohh, hoppas det känns bra för dig då. Vill ju se bild på snyggingen sedan i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Julie
0

Jag får använda stol för att komma upp, hon är 1,75 :)

Sarah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min pålle i förgrunden och hennes förra bästa kompis på sommarbete. Min älskling är 150 och kompisen 183… var som att rida en älg :)