Märkligt telesamtal
Jag fick ett märkligt samtal för nån helg sen.
De va en snubbe som ville köpa illrar.
Jag vet att han va så jävla hemsk men jag kunnde inte låta bli att skratta åt hans IDIOTI!
Han ringer och undrar om han stör.
Bros på vad de gäller sa jag eftersom de va ganska sent.
Han vill köpa iller och har haft iller innan.
De gick inte så bra att ha dom och skallerormarna ihop. 
Vet inte vad han snackade om om han skulle ge dom till mat, men min man tror han skulle ha dom till att hetsa ormarna.
Vad fan finns de för SJUKA folk???!?!?!?!
Jag sa: Nä men jag har en pitbull här hemma som är sugen på dumma 08:or. Kanske jag kan få köpa dig så han kan få leka lite?!
Har juh ingen pitbull, men jag va juh tvungen att kläcka ur mig nåt dumt tillbax.
Jag skrattade säkert för jag inte visste hur jag skulle reagera.
Men de va juh tur att han va så ärlig att han sa vad han skulle ha de till. Jag menar de finns säkert folk som kan lura till sig orm mat och hetsnings djur genom att vara jätte "seriösa"
HUA LIGEN!
INGEN ORM MAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahahahaha :) bra sagt ;)
En sådan person hade jag också reagerat på, och hade säker kläckt ur mig nått liknande. Vissa personer vet dom f.n inte vad dom själv talar om när det gäller iller, hur i H…… kan man bara ha iller på samma gång som man har skallerorm av alla ormar. Kunde F..skapet inte nöja sig med en strumpebandssnok eller en majssnok som 1 inte är giftiga och 2 är för små för att dom ska kunna döda en iller. Åtminstone är strumpebandssnoken det, blir omkring 50 cm lång om jag minns rätt. Majssnoken blir lite större, dryga 1 m lång. Men enligit mina tankeångar, så har man inte orm och iller samtidigt, det är dömt att misslyckas för eller senare.

Dyr mat till ormarna måste ja säga, knepiga människor!
Kanske han ringde för o jävlas me bara, finns ju de som tycker sånt är roande också.

seriöst hade han alla hjärnceller hemma? JUST INCREDIBLE! Du skulle hänvisa tll 112 och psykakuten! Håller med #3 EXTREM DYR ORMMAT! Hade han hemligt nummer annars skulle du ringa han och fråga om du kunde få köpa hans ormar? Vet en bekant som fick sin orm ihjälbiten av en iller… Men inget jag skulle vilja pröva sätta ihop! Mina illrar är ju som mina barn och aldrig i *** att jag skulle ge bort mina barn för mathållning! :0/

Tror det var någon som jävlades. De som har ormar köper inte så dyr mat till dem.
Och de som har de mer exptoska ormarna har dessutom genomgått mycket för att skaffa dem och vill inte riskera att dessa dyra ormar skadas heller.
Sjukt skämt. Förstår inte vad folk får ut av att ringa på det sättet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tänkte på en sak när det stog att han hade skallerormar.
På den nya eller inte så längre nys james bond filmen så var det en iller och en skallerorm som figthades i en ring och massa människro stog och tittade på. Antagligen så betade om vem som skulle vinna. Kan de vara ett sådan syfte som han tänkte ha illern till?? Man vet lixsom aldrig?? Finns ju tuppfäktning… Men de var bara en tanke som jag fick. Finns så många som vill tjäna pengar på djurens bekostnad.
Jo han sa att dom bukade betta med kaniner.
För jag sa att behöver dm nu stor föda kan du juh köpa kaniner?
Ja de brukar vi betta med.
Antagligen vilken kanin som dog först jag vet inte?
De finns idioter till allt. så kanske han sett filmen och vill göra desamma? Även om de e på FILM så fattar väll tyvärr inte alla skilnaden på film och verklighet.
Hoppas varjefall INTE han får tag i någon iller !!!
Nej, usch det hoppas inte jag heller., Men bästa kommentaren du sa tillbaka _ty_ :D
tror det var en snubbe med dålig humor bara..
men visst… finns det folk som köper katter för att sedan tejpa klorna o hänga upp den i ett träd som hetsningsobjekt till att träna hunden på så… ligger det mycket pengar i en sak (tex hundkamp) så kan det läggas ut mycket pengar på bra "material" att hetsa med.. I slutänden så köps det in mindre pitbulls eller korsningar som hetsningsobjekt till den hund man satsat allt på… Helt j*vla sjukt!
Sajtvärd på Iller.ifokus
usch för det med katter :'(