Melodifstivalen
Ja nu är det bara drygt en halv timme kvar till detta årliga jppo.
Vilka ska titta?
Vem tycker du ska vinna?
Jag ska titta bara för att jag inte har så mycket annat för mig ikväll men i övrigt så tycker jag det är en ganska överskattad tävling.
Vem som vinner? Ja det finns några som är bra. Vi får se 

Jag ska inte titta. Tycker den mist sin glans. Görut om åren var det bra, men nu är det bara trist känns det som.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Har kikat runt på siterna, förutom iller och Ridsport, verkar allt ha stannat av. Kan det månne vara orsakat av TV programmet som nämns i denna tråd?
Jag har oxå märkt att det har stannat av lite…

Ja, kanske är det så att alla sitter framför detta programm just nu. Vore oerhört trist om hela svenska folkets ifokusare sitter och tittar på något dyligt. hihi
Audiatur et altera pars
Lite !!! Det är ju tvärstopp, förutom Polishästen Utter på ridsport.

haha, fast det är ju för att det finns de som har olika åsikter ju. fniss
Audiatur et altera pars
Jo så är det ju och jag var in igen…det är mer aktivitet där än bara Utter. Ska nog vila en stund innan det är dags för stallet, hoppas monstret hamnat i fällan. Det känns bättre om man vet var man har den/det. Sen kommer jag tillbaka och kollar om "Fel låt vann"
När slutar festivalen förresten?

Ingen aning, inte riktigt min grej det där. Men man får väl återkomma när det blivit senare och se om det fins några fler ifokusar som vaknat till ur melodifestival dvalan. hihi
Audiatur et altera pars
Den slutar 22.00

usch, vilket långt spektakel då.
Audiatur et altera pars
Tvn går på här hemma men ja tittar inte nått direkt..
Tycker Poodels e bra men ja bryr mig inte vem som vinner bara de inte e Carola!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

*Asg* Ja då har du en sak att titta på det för då. För att se så att Carola inte vinner. jag kan ärligt säga att jag inte sett ett enda avsnitt, Inte hört en enda låt. Så jag är helt borta. (som vanligt hör jag hur det viskas i lägenhet och stugor runt om i landet)
Audiatur et altera pars
Den dag en "rock"låt vinner melodifestivalen tänker jag titta på finalen… Annars står jag helt enkelt inte ut med det oljud de spelar. 

Ja du verkar iaf inte ha gudarna på din sida ikväll 
Carola, ja kanske kan det funka men jag tyckte faktiskt att BWO skulle vinna…

Var det Carola som vann alltså?
Audiatur et altera pars
Ja carola vann. Det sa jag redan i morse att hon skulle vinna. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

jaha, jag som inte hört någon av låtarna. Vad säger ni? Var det rätt låt som vann? Var den bra överhuvud taget?
Audiatur et altera pars

Eftersom att jag inte har några illrar att leka med eller ett liv i huvud taget så hade jag inget bättre för mig än att slänga mig på soffan o glo på melodifestivalen o denna gång trodde jag faktiskt att denna tondöva befolkning lärt sig från tidigare år men ICKE dom rösta fram en riktig pajjas som vanligt. Tycker personligen att antingen Magnus eller Andreas skulle ha vunnit istället men men

hmm, ja det sa mig om möjligt ännu mindre då jag inte har en aning om vem Magnus eller Andreas är ens. hihi
Audiatur et altera pars

jag tycker inte rätt låt vann!
jag e inte så glad för carola…
Tur att inte BWO vann Carola eller Andreas men det skulle varit kul om Rednex med "Mama take me home" skulle vunnit

Jag röstade på Pudlarna…inte för att jag tyckte det var BRA hårdrock, utan mest för att det iaf VAR hårdrock! 
Lina röstade på Andreas…som jag oxå tyckte var ok. Fast jag föredrog Rednex! Skönt iaf att det börjar bli lite nya stilar inom eländet… 
Carola är ett skämt…..

ja carloa hur kunde hon vinna??
jag kan bara inte med henne!
Tyckte att BVO skulle vinna, är ingen stor fan till Carola. Har inte gillat henne överhuvudtaget sedan hennes första uppträdande i Melodifestivalsammanhang. Tycker att hon är världens diva.
Trollet

Ja, Carola är speciell tror jag. Antingen hatar eller älskar man henne, antagligen. Jag älskade Carola när jag var barn. hihi
Och nu gör min dotter det, så mina gamla skivor är poppis igen. hihi
Tänk er Främling på knastrande vinylskiva. 
Audiatur et altera pars

Säga vad man vill om Carola. Nog fan kan hon sjunga. Utstrålning har hon också på scenen.
Sedan tyckte jag det var trist eftersom jag tycker att hon har jäkliga diva-fasoner för sig.

Håller med föregående talare, vist kan hon sjunga men i mina ögon sitter hon på för höga hästar.

Hehe…njöt lite när Lena Ph frågade Carola om det var sant att hon redan bokat hotell i Aten…Carola såg så förvirrad ut och mumlade "eeehhh…nää.!?" Tror nog att hon visst har
bokat hotell!
Carola var alla killarna i klassens stora våta dröm 1984…hon var ju så söt! Fast lite gammal för oss som var födda -71 iofs…