Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 615 ggr
Sara
0

OT - Ironiskt?!

Bor i Alingsås och varje år går Potatisfestivalen av stapeln i mitten av juni, så även i år. Det är en massa jippon, uppträdande, matställen, knallar, tävlingar och alla butiker har massa festival erbjudanden.

Iaf så står stadens ena gym ute på gatan och har en tävlig där man ska gissa hur många nyckelband det är i en burk. Jag som älskar att tävla måste naturligtvis vara med och gissa.

Jag vann! Ett halvårs gymkort… Avskyr att gymma och sa upp mitt medlemskap hos dem den 1:a april i år. Ironiskt eller? FundersamSkrattande

Sara

Saaba
0

Om det hände mig skulle jag ta det som en vink Räcka ut tungan Men du är säkert i prima form (inte ironisk)

Sara
0

Nope… Ingen form på mig nånstans. *Dagens sanning* SkrikandesGenerad

Så jag behöver träningen, det är bara det att jag verkligen inte tycker det är nått kul.

Ska nog kolla om jag kan ge bort det till nån annan..

Sara

Saaba
0

Välkommen i klubben! Min läkare SKREV UT RECEPT åt mig till ett ställe jag kan träna på! (Har inte fyllt i formuläret än..)

Visst suger det att träna? Iaf styrketräna..

Sara
0

Mmm.. Speciellt när det är speglar ÖVERALLT!

Sara

Madde
0

men gå bara på ett rullband eller cykla till och börja med, och gör det när inga andra är där. Fråga vilka tider som det är folktomt. =)) hade jag gjort i alla fall.

bättre och börja än och inte göra det =)

Grattis till medlemsskapet.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Saaba
0

Kunde du inte kräva ett annat pris? En sportig sele till illern? En snygg väska?

Sara
0

Saken är väl att de tänker som så att om man provar ett tag så vill man fortsätta och då måste man betala.

En sportig illersele hade varit mkt bättre! Kanske kan tigga till mig några nyckelband med deras logga på och sy selarna. Flört

Sara

Saaba
0

Jag lider med dig. Själv ska jag ta mig i kragen och börja träna (urk) det är visst nyttigt, har jag hört.

Vad är det för träning då? Har de olika pass? Lr bara styrke?

Sara
0

Det ingår allt. Styrketräning, massor av olika pass tror tillå med de har yoga å sånt.

Sara

sofie
0

Styrketräning som är så kul. Jag har börjat träna två ggr i veckan. Då tränar jag två timmar ungefär på morgonen. Då är det inte mycke folk. Och i början gick jag till en personligtränare innan dom hade öppnat på morgonen. Jätte skönt.

Sara
0

Haha.. På morgonen (och förmiddagen) sover jag.

Det bästa är att man får glutta på alla muskulösa grabbs. Kyss

Sara

Sara
0

# 5 Tack! Tur i spel och otur i kärlek.. Men jag har ju iaf 2 pälsklingar som oftast älskar mig. Skrattande

Sara

Saaba
0

Om de har Bodycombat så är det kul. Då kan jag komma och vara anti tillsammans med dig Skrattande