Karlstad Bilder :)
å va kul ni verkar ha haft! hade oxå velat va med! har du fått hem boston (bosse) nu äntligen? hur funkar det?

Ohh, Boston var en söting. ohh, hans tunga. Medvetn om att det är stöldvarningar där nu. ;-)
såg ut som om ni haft riktigt trevligt dock. Önskar också att jag varit där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Är det från husdjursmässan? :) Funderade ett tag på att åka förbi bara för att kika på illrarna, men det blev aldrig av.. Men har gjort det tidigare år, då jag vart med som utställare. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Vad har du ställt ut då Alex?
Audiatur et altera pars
Islandshästar. :) Har vart med stallägaren och gjort reklam för hennes verksamhet. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Okej, vad skojigt det lät.
Audiatur et altera pars
Jo det är skoj. Fast man blir lite trött av att stå där inne en hel helg..;) Fast det finns ju en massa andra mysiga djur att titta på och kela med, så det går. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ohh, jag tycker så mycket om att gå och kika på dessa mässor. Var i väg på den i Stockholm. Och nu vill jag på en till :-)
Audiatur et altera pars
Ja det var verkligen jätte trevligt :) Vi skrattade mycket.
Ja kul var det. Vi skåningar var dock bara med på lördagen. Jag hörde att det var ca 10 000 besökare under lördagen och söndagen.
Det var riktigt kul både mässan, illerpromenaden och middag på kvällen. Jag tror att alla 9 sov gått i våran stuga tills Kenzie tyckte att det var dax att gå upp vid 6 eller var det 7 den nya tiden Hehe

Ojojoj.. Gick upp 03.00 På lördag morron för att sen åka kl 04.00.. Det blev en lååång bilfärd.. 6 timmar.. fy f*n. Man var lagom mör när man började se Karlstad skyltarna.. Men illrarna uppförde sig perfekt, fast man satt med 2 illrar i knäet mesta av tiden, men det va ju bara mysigt. Kommer in på mässan o installerar oss. Allt gick jätte bra. O mina illrar som aldrig varit på mässa för uppförde sig exemplariskt..MASSOR med folk va där o det kändes som om alla stannade hos oss. Och sen blev ju mediakvinnan Vanja intervjuad igen, haha!! Efter mässan va vi ju på en illerträff, trevligt med en massa nya illrar. Efter träffen installerade vi oss i vår stuga.. Illrarna trivdes som fisken i vattnet. Sen gick vi över till dom andras stuga och blev bjudna på jätte god mat. Sen var vi bara så trötta att vi va tvugna att gå o lägga oss. Hade varit en hektisk men mycket trevlig dag..

Haha Tooom :)
Vanja, jag tror ju att Tom uppskattar att du satte ut den bilden här med tanke på hur diskussionen gick *asg*
Till alla som var med:
Tack för en jättetrevlig helg, jag hade superkul
Ja, det var verkligen jätteroligt!
Mina små var bäst på agilityt! Helt otroligt :)

Va mysit ni hade=)