Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 175 ggr
HannaM
0

OT Lethjälp

Nu gar Elliot gömt min älsklingsgosis Flode flodgris.. och jag håller på att bli lite hispig så snälla överrös mig med bra ställen att leta på!!!

HannaM
0
MimmieM
0

Strumplådan, garderoben, under soffan, under sängen.. under/i något skåp

Carpe Diem

Guteillern
0

#0 Alla ställen där han "absolut inte" kan ha gömt sin gosis, enligt dig *L*

HannaM
0

inte sin… MIN… min älskade flodgris som jag haft alltid.. men jagksa leta överallt

Guteillern
0

#4 ursäkta, läste lite dåligt. Hoppas du hittar den!

HannaM
0

#5 alla läser vi snabbt ibland.. och det hoppas jag med

Sara
0

Kolla i hans sovställen, under badkar, i lådor, skåp han kan komma in i. Under skostället..

Sara

HannaM
0

neee… verkar vara helt borta… nu får jag gå och gråta mig till sömns i min ensamhet

TanjaS
0

Den finns nog någonstans bara fortsätta leta … TIPS är ringa nån ex kompis som du vet är bra på att hitta saker! Fler ögon ser mer än två som gett upp sökandet….GOOD LUCK!

HannaM
0

det som är så knasigt är att jag när jag gick hemifrån imorse var helt säker på att jag glömde honom på bnken i badrummet som elliot för det första inte ska kunna komma upp på och för det andra inte ens komma fram till eftersom badrumsdörren är stängd… men så var det tydligen inte… tänk om jag hade med honom ut.. aaa kommer snart börja slå huvudet i väggen här hemma…

Guteillern
0

#10 hemska tanke, men du råkade väl inte packa ner flodgrisen när du skulle iväg?

HannaM
0

#11 hade ingen väska men är så van att hålla i honom hemma på morgonen så ajg vet inte=( kan ju liksom ha haft honom i tröjärmen och så.. ja… usch

Sara
0

Är det en pytte flodhäst? Jag menar om du kan ha honom i ärmen.

Sara

Sara
0

Har du letat igenom alla Elliots filtar? Alltså tagit fram dem och skakat dem?

Kollat i tvättkorgen?

Sara

Guteillern
0

#12 Hoppas du hittar den snart, lycka till i letandet.

HannaM
0

jo han är rätt pytteliten… en knapp decimeter… tvättkorgen är kollad… filtarna är kollade, garderoberna, under sän och soffa, bakom badkaret, bakom elementen i frysen, kylskåpet, ugnen under byrån.. under mattorna i bajslådorna, bakom datorerna, i tidningskassen.. bakom tvn i transporten i röret och hela vägen till bussen,… bajs!

Guteillern
0

#16 Det finns inte något litet hål under något skåp eller mellan vitvaror och skåp, där han kan ha petat in den?

Nettan
0

Kolla i skorna, där kan man lätt stoppa ner en liten flodhäst.

HannaM
0

skorna är kollade..=( har gett upp nu…

Sara
0

Mellan kuddarna i soffan?

Sara

Guteillern
0

Titta på balkongen, borde ju vara ett av de omöjliga ställena.

HannaM
0
Sara
0

Måste fråga.. Är det en flodhäst?

Du skriver flodgris så jag började fundera på vad en flodgris är, och kom på att det finns nog inte nått som heter flodgris. Jag har iaf förutsatt att det är en flodhäst i mitt andra inlägg såg jag.

Sara

HannaM
0

ja det är en flodhäst…=) men det är väldigt få som ser det.. han har varit det mesta, såsom björn, säl, alien… jaa.. men han kallas flodgrisen för min mamma tycker han luktar gris.. hmm

Sara
0

Hittade min gamla gosekudde när jag flyttade för ett år sedan. det var riktigt nära att den fick följa med upp från förrådet.

Nu har jag en extra huvudkudde som jag har som kramis i sängen.

Sara

Guteillern
0

Han råkade inte följa med på något vis, när du skulle iväg.

HannaM
0

mmm det här är… det absolut mest värdefulla jag äger, jag skulle springa naken i stan för att få tillbaka honom… trygghet i en liten förpackning.. fullständigt sönderälskad…

Guteillern
0

Ta inte ut något i förskott. Jag hoppas du hittar den innan vi kommer, men har du inte gjort det så hjälper vi dig leta. Upp med hakan!

Sara
0

Har du letat igenom sängen riktigt ordentligt så han inte har krypit in i påslakanet osv?

Sara

HannaM
0

mm sängen är genomsökt in i minsta detalj.. elliot kryper ju gärna in i allt där så den har jag kollat..#28 tack=)

HannaM
0

jaha.. nu kan jag hälsa att jag är väldigt glad!!! i min låda med underkläder som är ungefär 1.20 över marken fann ajg min älskade flodhäst… trro nog att det var jag som var skyldig snarare än elliot.. hmm…  skäms lite.. han ska få nått gott nu när jag varit så elaker..=)

Sara
0

# 31 Haha.. Ja Elliot är nog lika glad som du att Flode flodgris är hittad.

Sara

Guteillern
0

Härligt att du hittat Flode…pussa Elliot.