Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 473 ggr
LinLin
0

Bortskänkes: Atlas 20

Nu har jag köpt nya transportburar och behöver inte den gamla. Det är en Atlas 20 med grå överdel, mörkblå botten och vitt galler. Den är hel och fullt funktionsduglig men (lite?) sliten och därför tycker jag inte det är värt att ta betalt för den.

Finns i Norrköping om någon är intresserad (kan möjligtvis flyttas uppåt Stockholms hållet då jag ska hem i mitten/slutet av juli). PM:a!

TanjaS
0

Mamma mia de borde väl vara en massa som nappa på de ju :0)

MimmieM
0

Kratis är gott :)

Carpe Diem

sushi
0

Jag är intresserad av den, visst är den lite större än 10:an? Det skulle vaar jätteparktiskt att kunna ha dom i samma, istället för att släpa omkring på två små.. Jag "bor" i Katrineholm, och måste nog snart till Norrlköping, då jag glömde min käraste ägodel där förra helgen =/

skrollan
0

men det är väl lote litet för att ha två illrar i?

sushi
0

Fast jag åker aldrig särskilt långt med dom, så det borde väl gå att dela bur en stund.

LinLin
0

Jag hade mina två i den och mina nya burar är ännu lite mindre. De ska ju ändå bara transporteras i dem, inte bo där hela tiden :)

Om skrollan är helt säker på att hon vill ha den så är den "såld".

sushi
0

#6 ? Har hon pm:at dig?

Guteillern
0

#4 En Atlas 20 går det utmärkt att ha två illrar i.

sofie
0

#4 Vi brukar ha våra 4 små flickor i en atlas 20 då det är kortare sträckor vi ska.

skrollan
0

jupp. ska bara snacka med killen så att vi svänger in i norrköping till er ;)

Nettan
0

Men nu hänger jag inte med.. var det inte Sushi som skrev att hon ville ha den?

skrollan
0

jag hade redan pm:at

LinLin
0

#11#7 Jag fick ett pm av skrollan nästan direkt :)

Så, buren finns inte kvar, den har fått ett nytt bra hem och flyttar nästa vecka ;)

Faxlin
0

Så då låser jag denna tråd, så slipper fler tro att de kan få sig en transportbur :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer