Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 433 ggr
lolla87
0

iller träffar iller.

min bobby har aldrig träffat någon iller från det att jag fick honom, för snart ett år sen. hur kommer han att reagera om han gör det? vore roligt om han fick leka med någon nån gång. han är väldigt lugn och trevllig mot nytt folk iaf…

dette
0

är han kastrerad?

lolla87
0

jess han är kastrerad

dette
0

min iller kille har blivit så lugn efter att jag kastrerade honom att han knapt är intreserad av andra illrar längre. och innan trakaserade han nästan dom andra illrarna han var så på…

AlbaStiffler
0

Nä, mina brukar totaldissa andra illrar när de träffas. De vill hellre gå på promenad om vi är utomhus. Lite kan de dock nosa på varandra. Vissa dagar har mina honor vart på kriggstigen när vi träffat främmande illrar och ska spöa alla de ser, även om de är dubbla storleken. hehehe.

Saaba
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi hade samma funderingar om Roffe för drygt en vecka sen. Ensam, 1 år och kastrerad. Vi lät honom träffa Robinsnels illrar på neutral promenadmark. Och det gick HUR BRA SOM HELST. Han är ju lugn och fin annars. Ignorerar hundar och är snäll mot alla människor. Han fick iaf träffa två tjejer och en hane. Killen och han var som kopior och poppade glatt tillsammans. Honorna pussade han på och det var så kul att se!

Här är en bild på första mötet!