Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 214 ggr
TanjaS
0

Bernaisesås inverkan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åt pizza ikväll med bernaisesås… Råka tappa kniven och fick lite sås på händerna och Tessie var där och skulle smaka och slickade av mina händer lite då jag flyttade på henne efter jag torkat av mig på servetten… Men så TROFAST hon var sen.. Låg nedanför soffan med bedjande blick… Hon bruka ALDRIG ligga där annars men matte var dum med henne och hon fick inge mer bernaisesås… Inte så bra för små illerdamer….

lolla87
0

haha bobby ska alltid va med när jag äter. han kollar alltid vad som finns på tallriken! men ibland så tar han saker han inte får…. (han är expert på att ta sig in där han inte får va, trots spärrar!)

Sara
0

Ja, jisses vad fort de lär sig att tigga!

Min Oskar skulle alltid smaka på allt som jag åt och han gav sig banne mig inte förren jag gav honom nått som han inte tyckte om, då gick han. Spagettisås var jumjum men den skulle slickas av spagettin för spagettin var blä. Sen var currysås mums oxå.

Sara

TanjaS
0

Ja Tessie bruka sno pomes frites ibland och sen imorse hitta jag en påse med zoo. De bruka få lite av de ibland men tugga på dem. Nu hade hon öppnat påsen men vet ej om hon tagit någon. Så busig hon är den 4 åriga damen :0)

AlbaStiffler
0

#2> lär sig och lär sig, det är medfött vill jag bestämt hävda. Envisa tiggare!