Bildtråd Västerås
#2 är vår lilla benny och #3 är vår lilla melvin:D
#10 Fast Bogey, som sitter på mina axlar, är ju egentligen Zandras iller. Det är Imie som är min.
#16 nu har jag ändrat på det ;)
#9 ser ut som Emi tycker jag :)

#6 Bebis.
#10 Härlig bild!!
Ni ser ut att ha haft ett perfekt väder och väldigt trevligt tillsammans.
Vad kul med så många bilder.
Va bra att det kom namn till illrarna. Jag är hopplös att komma ihåg namn och sånt där viktigt 
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Suck, varför var jag inte där? 
Fina bilder! 

Tack alla för en mysig dag!
Alltid kul att träffa nygamla människor och prata iller 
Här kommer några fler bilder från träffen. Jag säger som majsan&melvin är det någon som inte vill ha sin bild här så tar jag bort den. Tack alla för en jätte trevlig dag. Först ut Raggarillrarna.
#36 vilken fin bild det blev på Valle och mig :D
#39 Vilken fin bild, om jag får säga det själv 

#41 Ni är jättesöta på den bilden 
//Denise
#41 det måste va en bra fotograf eftersom vi kan säga det om oss själva ;)

Susan och Illernettan - Vad alla era bilder tagna i Västerås? Och i vilket sammanhang? Var det på en illerträff? Jag är nämligen intresserad av att träffa lite illrar och bor i Västeråstrakten, så kanske hade det gått bra att komma dit nångång och spana på er? ;) Är det nån mer träff i Västerås inplanerad?
#47 Ja det var en iller träff i västerås, vasaparken den 29 juli. Jag skulle ha gått men det körde ihop sig med tiden.
Finns några iller ägare i Västerås och utanför. Jag bor på fredriksberg. Raggarillern på andra sidan stan.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#47 Vi var i Vasaparken bredvid järnvägsstationen. Jag är inte från Västerås så jag kan inte förklara bättre. Bilderna är tagna på illerträffen som var där i juli. Vet inte om Västerårgänget har planerat in någon mer träff, men jag kan skvallra om att jag kommer att arrangera en illertipspromenad här hemma i september. Inbjudan kommer i en egen tråd så håll utkik.