Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 612 ggr
Ann85
0

Bli med iller?

Jag har dom senaste 7 åren drömt om en iller och under dom åren läst alla illerblogar och iller böcker jag kunnat hitta! Min sambo säger bara -ja men skaffar du en så kommer jag säkert tycka det är jätte skoj… ( inte den bästa inställningen enligt mig) Därför känner jag att vara illervakt skulle vara det bästa att börja med. Jag är väldigt djurvan och "att bli tuggad på" van. Medans min sambo hade hund för ca 20 år sedan och är inte helt insatt i illrar ( än) Någon som känner för att sprida lite ferret-love så hör gärna av er till mig! (btw bor i Malmö :) )

JossanH
0

Ibland är det svårt att hitta någon som behöver illervakt utan illervana och dom dessutom finns i rätt område. Mitt tips är att läsa tråden högst upp på sidan där du finner folk som tar emot illerintresserade på besök. Se om du finner någon som du kan ta med din pojkvän till så han också blir lika sugen som du :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ann85
0

Nä exakt! Tänkte bara att jag nog har bäst lycka här ;) Har funderat på det med men gybben min är ofta lite grinig med andras djur för det är ju inte samma sak som att äga eller passa enligt honom. Ska göra mitt bästa iaf, det eller vara djurlös ( vilket jag protesterar mot)