Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 240 ggr
sofie
0

OT Regn

Åhh nu regnar det och åskar här för fullt här. Så skönt med lite svalare väder tycker både vi och illrarna.

Vad för väder har ni?

Velsan
0

det åskade vid 5 imorse här :) nu e de strålande sol:)

JossanH
0

jag hörde det ryktesvägen.. Hanna o joel körde precis förbi nyköping.. själv har jag det stekhett med bara några vita tussar på himlen..

Sajtvärd på Iller.ifokus

HannaM
0

fruktansvärt varmt och obehagligt.. får väl önska åskan hit upp så vi får lite svalare med

Guteillern
0

#0 Lyckliga er! *L*

#3 kan vi dela på den? Vill gärna ha lite svalka :-)

sofie
0

#2 Nemen så stannar dom inte på en fika. Hihi

Här har solen stekt hela dagen, så regnet va så välkommet.

babsan
0

hmm, jag har gnällt hela tiden (på vintern) på att det är kallt och nu är det skönt att vara ute på kvällen när det är lagom varmt, på dagarna går det absolut inte att vara ute :)  men alla ni som har gnällt på att det har vart för kallt, ta åt er av värmen istället, den stannar inte så länge till ;)

önskar inte att åskan kommer hit :)

bubbelbubbel
0

skicka hit lite regn och åska innan jag smälter !

HannaM
0

#4, klart jag delar med mig, man är väl generös=)

Men nu såg jag faktiskt lite moln nånstans därborta, så rfågan är om dom gör det svalare eller om det bara blir molnigt och apvarmt

Guteillern
0

#6 Visst är det ofta så, man gnäller över vädret oavsett om det är kallt eller varmt…men det har ju så svårt att vara lagom *S*

#8 här "lyser" både åska och moln med sin frånvaro.

emoflickan
0

Sofie, vi får stanna till nästa gång :) usch nu fick vi sitta en timme i kö från södertälje till sthlm, underbara sthlmstrafiken, NOOT :) men det var trevligt med lite regn ;)

leo-
0

31 grader hela dagen

[jenkass]
0

stekande sol.. kommit några droppar regn bara…

Sara
0

Stålande sol och 30 grader i skuggan..

Tempen här inne nådde sitt idag nya höjder med 29 grader då solen ligger på hela eftermiddagen och kvällen även om det är fördraget överallt.

Sara

MimmieM
0

Strålande sol

Carpe Diem

emoflickan
0

oh nu tokregnar det här i sthlm o blåser massor!

MimmieM
0

Tror inte vi i Gbg skulle få annat än värmebölja och solsken förren på torsdag, och då skulle de bli mulet

Carpe Diem

sarae
0

Strålande sol, 30 grader varmt, spegelblankt på havet och alldeles, alldeles underbart här på Bohus malmön ;) Jag är i paradiset ;)

Sara
0

Strålande sol, 30 grader varmt, jag är i helvetet..

Skrattande

Sara

emoflickan
0

var ute alldeles nyss, såå svalt o skönt här nu, riktigt behagligt!

Soffi
0

Ligger hemma i feber och strålande sol, 30 grader utanför fönstret. Ni vet hur mycket man svettas när febern går ner? Tänk er att göra det i denna värmen, fy f*n! Lite kaka på kaka effekt..

TanjaS
0

REGNET ÄR MER ÄN VÄLKOMMET TILL SMÅLAND!

Det behövs!

Sara
0

Det kan ta vägen över Alingsås!

Sara

Faxlin
0

Här har det åskat och ösregnat hela natten i alla fall. Nu slipper vi regnet tack och lov och jag hoppas den håller sig borta resten av dagen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-eM-
0

Samma här, sol och stek hett igår och nu i natt har det åskat och regnat, men nu är det sol igen. Jag som hade hoppats på att man skulle kunna sitta inne och mysa.

MimmieM
0

DET DUGGAR :DDD

Carpe Diem

sofie
0

Idag har det vart sol och regn om vart annat. Men det behövs mer regn.

Faxlin
0

Här är vädret hur konstigt som helst. det ösregnar varje natt och så är det uppehåll hela dgarna. Med svag sol då visserligen.

Audiatur et altera pars

MimmieM
0

låter ju som ett toppen vänder ni har där uppe Åsa :D

Carpe Diem

bubbelbubbel
0

mäh, varför skickar ni inget till mig ?
gräsmattorna är ju gula…=/

Faxlin
0

#28: Japp om man bortser från åskan som är varje natt så är det fullt okej ;-)

Audiatur et altera pars