Tips: billiga kattspön!
På rusta finns det billiga kattspön med möss på, och andra saker såsom bläckfisk med pingla osv! Men har undvikit att köpa kattspöna med fjädrar på, då de troligtvis inte håller särskilt länge! ;)
16 kr styck går de på, finns även billiga pingelbollar också.
Min King Louie älskar sina fiskespön, framförallt det med musen på!
Ursäkta att bilden är suddig (A)
Fjädrar går ganska bra, haft ett spö med en plingboll med tillhörande fjädrar, mitt spö är ca 3 år gammalt och det har fortfarande några fjädrar kvar^^
#1 Jaså? Louie biter fast så i sina leksaker så grovt ibland så jag tror inte de skulle hålla, men kanske får prova en dag! :)
Tror fjädrarna lossar om de blir bortklösta eller avrivna, Odis bet också hårt fast men så länge man inte startar dragkamp så håller dem=)
Ta bara bort ögonen och nosen på råttan så illern inte får i sig dom ev öronen också
#4 Tack för tipset!
# 5 :) våran tjej snor alltid med sig råttan och gnager på den och blir arg på oss om vi försöker leka. Fördet mesta tar hon både råtta och spöt och gömmer allt, sen på natten låter det som fn när hon flyttar råttan med spöt bakefter som fastnar i allt
jag har försäkerhetsskull tagit bort de två gummipluttarna som finns i båda ändar på spöt.
Vilket härligt kort du tagit på din iller