Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 725 ggr
tutu_
0

Köpa mat

Vart kan jag beställa hem mat till min lill kille?

Nån bra sida till förslag?

Ha de bäst!

emoflickan
0
Soffi
0
tutu_
0

Okej! :)

Norrskenets
0

Samma här jag tycker www.amhs-illertorg.se har jätte bra mat, plus att den maten funkar för alla åldrar. Så man behöver inte byta sort när illern blir äldre vilket jag tycker är bra om illern tycker så mycket om och mår bra av den sorten=)

cannaydia
0

Totally ferret tycker jag är ett bra foder att rekomendera då det har anpassat fodret efter illerns ålder då de även ändrar näringsbehov för dem. en äldre iller behöver inte lika hög protein och fetthalt som en växande valp så jag tycker det är att föredra ett mer åldersanpassat foder och inte göra det för bekvämt för sig själv genom att välja ett foder som inte är lika åldersanpassat. I det långa loppet *enligt mej då* känns det hälsosammare och bättre för de små. Så jag rekoemenderar Totally ferret som finns i Baby, Active och Senior.

sofie
0

Vi brukar åka till Åland då och då och ta hem Ferret Complete (james wellbelowed) Det finns inte kvar i sverige. Och eftersom vi brukar åka runt på en del träffar så kan andra också beställa mat som vi hämtar till sverige.

Illercafe
0

# 4 Man bör byta foder, som Cannaydia skriver så ändras näringsbehovet under livets gång. Tex ger du för mycket protein till en äldre iller så kan njurarna ta skada m.m

Illercafe
0

Även www.teba.nu säljer illerfoder och dom har även bra portopriser.