Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 166 ggr
[jenkass]
0

trevlig hemkomst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mycket trevlig hemkomst möttes jag och sambon av:

[jenkass]
0

här är den skyldige

[jenkass]
0

men vem kan va sur på en sån sötis?

[jenkass]
0

En annan bild på donnan

Guteillern
0

#1 Vadå skyldig? Hon ser ju hur oskyldig ut som helst *S* Jo, nog kan busarna hitta på dumheter allt. Mvh /Ammi

Soffi
0

Haha, bara kavla upp ärmarna och börja sopa.  Hon kanske tyckte att lägenheten behövde städas. :)

[jenkass]
0

hehe ;)

hade precis fått hem lite blommor av mamma men hade ju ingen tanke på att detta skulle ju toxi älska att gräva i ;)

Har ni något tips på hur man kan få ha krukväxter ifred?

babsan
0

haha, jobbigt att städa ;)

[jenkass]
0

#7 hehe ja speciellt när man redan städat en gång idag! ;)

sarae
0

hrm jadu..ett välkänt scenario i mitt hem ;) inga tips från mig inte!

skrellet
0

#6 köpa sånna hängare så man har alla hängande från taket

Guteillern
0

#6 Är det en golvkruka, så kan du lägga stenar ovanpå jorden. Inte smågrus eller blomstenar, lite grövre modell och gärna i 1 eller 2 lager.

[jenkass]
0

# 10 hehe men det är ju ett "träd" så skulle nog se lite mysko ut med den hängandes ;)

#11 mm smart=) ska försöka fixa det.. än så länge så får blomkrukan stå ute på balkongen :p

Gasoline
0

Vilket tur jag har, när jag skaffar iller så behöver jag ej oroa mig för blommorna. Har bara en kruka som är 10 cm rakt över. Tror inte dom uppskattar att gräva i den.Och ifall de häver ner den så ramlar den typ 15 cm rakt ner i min säng. Bara ta ut täcket och skaka av!

Gilla
0

# 13 efter att den har gjort detta 11 gånger samma dag så ändrar du nog snabbt uppfattning om "bara"Flört

Gasoline
0

#14 Är ganska säker på att jag inte gör det.. Ca 1 dl jord blir inte så mycket i sängen, om inte annat så tejpar jag fast blomjäveln =P

UlrikaD
0

Jag lade ner krukväxter efter iller nr.2.Räcka ut tungan

Guteillern
0

#15 Du anar inte vad 1 dl jord kan täcka till…en hel säng, om en iller får sköta om "utgödslingen" :-)

Gasoline
0

#17 Mjo, jag vet vad det kan tänka.. Min katt va ganska klåfingrig som kattunge.

TanjaS
0

En gång då jag var bortrest på jobb en helg. Jag ringde hem och kolla telefonsvararen. De tuta upptaget…. Om och om igen… När jag kom hem låg telefonluren på sidan och två av mina blomkrokor låg på golvet med en MASSA JORD så jag känner igen detta händelsesenarium. Nu för tiden har jag inga blomkrukor på fönsterbrädan utan längst upp i bokhyllan… I annat fall ha jag de på fönsterbrädan så de är icke nåbart för illrar… LYCKA TILL!.

FÅtt föresten tygblommor som ser äkta ut… de är ganska illervänliga :0)