Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 870 ggr
Smullis
1

Träffa en iller

Hej!

Jag och en kompis har blivit intresserade av illrar, mycket fina djur. Problemet är väl att min vän inte har träffat en endaste iller i hela sitt liv och jag själv har träffat en iller en gång när jag var yngre. Detta är något vi måste gå igenom innan vi kan gå vidare med intresset för att senare kanske skaffa en egen. Vi skulle hemskt gärna hälsa på någon med illrar för att få träffa dem och lära oss mer om dem. Vi är bosatta i Göteborg och ser gärna att du också bor där Glad Vi kommer i så fall med min pappa. Tack! :)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[MalinNemi]
0

Jag bor i Stockholm men mig får ni gärna komma och hälsa på om ni råkar ha vägarna förbi någongång. Jag har en liten iller hona på 1 år och smider lite planer på en till så småning om :)

Smullis
0

Ska faktiskt till Stockholm i sommar :P Ska ha det i bakhuvudet då! Tack för att du erbjuder dig! Jättesnällt :)

Elin-a
0

jag har en liten valp här hemma, i borås, om ni någon gång har vägarna förbi där framöver är ni välkomna :)

Smullis
0

#3 Tack du med :') Jättesnällt av er!

[MalinNemi]
0

Det är bara att skriva ett PM till mig om du vill komma förbi senare i sommar :)

Smullis
1

#5 Okej, tack så mycket! Glad Får se om jag har vägarna förbi!

Smullis
0

Någon annan som kan ta emot lite gäster? ;)

Zandrama
0
Smullis
0

#8 Tack! ;)