Välkommen King Louie
Vilken sötnos och vilket fint namn! :P
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Jaa jag är ett disneyfan så ett disneynamn var lite givet ;)
Kommer han från Hakuna Matatas? Åsa brukar väl ha Disnyetema på sina valpar?
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
nej det gör han inte :) det är ett namn jag själv valt
#5 Var bara nyfiken
Han verkar vara väldigt söt.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#6 Ingen fara! ^^ Och ja det är han hihi
är det bara jag som har världens mammigaste iller? ;) går ut i sele, Louie nosar lite sen springer till mamma för att komma upp i famnen och gosa :3 världens mest perfekta första-iller har jag fått :)
Vilken liten myskorv :) Vart kommer han ifrån?
Sajtvärd på Iller.ifokus
Han är från Jan :)

Grattis til en sötkorv =)
Jag är inställd på det värsta, men än så länge är han exemplarisk och går på lådan varje gång (okej han har kissat utanför en gång när han inte hann dit dock), nafsar enbart när jag triggar igång honom till lek med mina händer, men säger ifrån med ett "iiiiih!" om han är lite hårdhänt, och då släpper han direkt! Han älskar människor även om jag verkar vara favoriten (mammas kille!). Han kommer när jag gör puss-ljud med munnen och pussar tillbaka när jag pussar mot honom. Behöver jag säga att jag är kär? ;) men väntar fortfarande på att han ska bli lite "trotsig" *s*
Om han kommer från den i Härryda så är deras illrar exemplariska i psyke Odis var supersnäll genom hela sitt liv. Tyvärr har han ju problem med generna så om han kommer därifrån skulle jag om jag vore du direkt börja med hälsokontroller för hjärtat så man tidigt upptäcker den sjukdom som är gentisk hos Janne så man kan börja medecinera tidigt. Flera illrar därifrån har hjärtproblem och har gått bort tidigt, däremot de som upptäckts tidigt och mnedicinerats har iaf dragit fram till ungefär 6 års ålder.

Han ser så mysig ut :)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus