Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 155 ggr
Stj3rnfallet
0

OT Grattis till mig!:P

Ja, idag har man tagit studenten, så skönt det känns!=) Men jag är otroligt trött nu efter allt. Haha, hoppas bara att jag vaknar sedan så att jag hinner gå på festen :P Nu slipper jag skolan fram tills jag känner för att börja plugga igen =) Nä, nog har man längtat efter den här dagen väääldigt länge! Så skönt att ha skolan överstökad. Nu blir det att jobba för att tjäna lite pengar som alltid behövs! Är verkligen jätteglad idag!=) Och det har varit roligt (förutom när vi var i kyrkan :P) idag. Var lite läskigt att åka i lastbilen först, men sen när man lärde sig att hålla balansen gick det superbra att stå där. Haha, tror att våran klass levde om mest :P

Nä, nu ska jag och hunden få lite skönhetssömn innan det blir att fortsätta dricka :P

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag!:D

sarae
0

Grattis! ha det så trevligt på festen!

ciparn
0

Grattis!

Norrskenets
0

Grattis till studenten!ikväll lär du vara väldigt hesSkrattande. Pojkvännen tog studenten igår(torsdag) och de va jätte fint väder. Hoppas du får kul ikvällGlad

JerryLee
0

Grattis Grattis Grattis!!!Skrattande

babsan
0

Grattis <:o)

Faxlin
0

Grattis till studenten. Hoppas din kväll blir super ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

monicany
0

Grattis vist är det skönt att man börjar se slutet på allt pluggande.

Hoppas du får en ricktigt rolig kväll!!!!!!

tantan
0

grattis!

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Stj3rnfallet
0

Tack allihop!=) Jag har haft jättekul ikväll och det är tydligen inte bara jag som är helt slut :P Hundarna är också trötta efter allt besök. En vägrar nästan komma in, då hon tycker det är skönt på kvällen och natten när det är svalare =) Men vi har ju ingen hundgård så man vill ju inte lämna henne ute.

Haha, nu blir nästa steg att klara av att flytta nästan 200 mil hem ifrån :P Äh, förhoppningsvis går det bra, men jag måste ju hitta lite vänner också så att man trivs bättre =) Få se hur jag passar att byta från att vara norrlänning till skånebrud :P Alla vill jämt att jag ska säga ord på skånska bara för att jag låter så rolig när jag försöker :D Lär nog aldrig bli en riktig skåning ;)

Nä, nu ska jag sussa lite, annars orkar jag nog aldrig upp imorgon :P

Gonatt =)

Soffi
0

Grattis! Nu kan du joina oss andra nyblivna arbestslösa ex-studenter. ;)

Stj3rnfallet
0

#10 Hihi, jag har jobb i sommar iaf :P Sen efter sommaren får jag ju se =)