Mix Max

Vilken snygging :)

Visst är han…
Har helt missat bilderna på Max. =) han är riktigt fin. =) Har du några nya bilder på honom???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Han är söt Mix Max, tänk att jag missat den här tråden. Men som Madde sa, fler kort vill vi se. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag lovar att det kommer!
Ska lägga in nya bilder på honom och hans nya ostleksak!!!

Ja, gör det. Jag väntar snällt :-)
Audiatur et altera pars

Måste få fråga hur du gjort med golvet i uteburen. Har du nät under eller har du gjort på något annat sätt?
Audiatur et altera pars

Nepp, jag har nät under… Fast jag ville att det skulle ligga längre ner så att Max kunde gräva mer

vet inte om den här blev bså mycket bättre. tyckte bilden var fin som den var ;) har lite fel program för att redigera just nu,

den blev jättefin, jag har inte heller ngt bra program… försökte ladda hem ett som hette gimp, skulle vara det bästa gratisprogrammet men det funkade inte

#27,#28,#29 tyckte jag va väldigt fina kort, har också skaffat digitalkamera så jag har när min valpis kommer hem

tack så mycket!
du får ta maånga bilder på din lilla päls… väntar på att få se dem…
veerkligen fina bilder måste jag säga! så härlig bakgrund

vilka fina bilder :D han är så söt :)
otoligt fina bilder!

Duktig fotograf och en underbart söt modell. :)

Jag tackar och bugar, hade sådan tur att jag hittade stället… Visst blev bilderna bra, men jag tog säkert hundra bilder och tio blev bra. Tur att min modell var så duktig, annars hade det inte gått…

Jag har läst om teckningar och färger, men jag fattar nog inte riktigt… någon som vill hjälpa mig med Max?
Menar du vilken färg Max är?
Isåfall kan jag säga att han är brun. Alltså vildfärgad.
Sara

viltfärgad med en haklapp ;) samma som Bab´s ;)

#36 Ja det kan jag garentera att jag kommer att göra, får se om det blir så vi åker imorn så hämtar vi dom på måndag, så då blir det en massa bilder på tisdag
om det nu blir att vi åker imorn(söndag)vill inte lova hehe men bilder kan jag lova, lägger in en egen tråd isåfall på tisdag.