Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1024 ggr
[majsan&melvin]
0

funderingar om illerträff:)

Hej alla illerälskare:) vi har funderat på att ha en liten illerträff här i västerås i framtiden. men så gott jag vet så är det bara en till som har illrar här i västerås. så det som är min fråga är hur många är det som skulle komma? tänkte det att om vi bara bokar en dag så kanske det inte skulle komma nå folk… så om ni vill komma på en illerträff i västerås så skriv gärna det:) tack för svar:)

becka89
0

vi bor i e-tuna och skulle gärna komma dock tror jag inte illrarna följer med då frost är kaxig och mercedez är åksjuk haha

Mixxy
0

Vi bor i enköping så det skulle inte va så långt att åka för oss, bara tid och datum passar så kommer vi nog :)

[majsan&melvin]
0

1# och 2# va kul att ni vill komma, får hoppas på att flera vill komma bara:)

steelrobbin
0

Vi bor också i Enköping och kommer gärna!

[majsan&melvin]
0

#4 va kul att du vill komma:)

kredka
0

blir det någon helg då jag inte jobbar så kanske ska jag övertala sambon att komma :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Monizz
0

det skulle vara jättekul :) jag bor i ransta.. Min lilla kille är 7 år så han får nog också stanna på hemmaplan..

ElinaPersson
0

Planeras det in i bra tid osv så kan jag också komma Skrattande trots att jag numera är bosatt i Stockholm och inte Eskilstuna Obestämd

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

[majsan&melvin]
0

vad roligt att så många är intreserade! visste faktiskt inte att det bodde så många med iller nära västerås! men vad roligt, och hoppas att det blir något!:)

zickan
0

Jag bor i Västerås, kommer om jag är fri.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

animal-lover
0

Jag kan komma med mitt gäng, bara jag inte jobbar :D

Kom med förslag på datum :)

Johan-Lindh
0

Jag kommer om jag är ledig.Har semester hela juli så då kan jag vilken dag som helst i stort sätt.Sätt ett datum så man vet.

zickan
0

Jag är låst just nu i varje helg under Juli samt v32 och kan nog inte ta med någon iller under den månaden om jag kom loss :-)

[majsan&melvin]
0

passar det er lördag den 14 juli?:)

ElinaPersson
0

#14 Mig skulle det nog passa, ska iallafall till Eskilstuna då när storebror fyller 20 Skrattande

[majsan&melvin]
0

#15 va kul:) #11 ni bor ju också i västerås, har ni nåt tips vart vi kan vara?:)

ElinaPersson
0

#16 dock har jag ju ingen iller längre, väntar med hög spänning efter 2 bengalkattungar som blir leveransklara i september & oktober Kyss Dom skulle dock få följa med på illerträffar om det gått för sig för er andra, med tanke på att vissa ofta undrar hur deras illrar skulle reagera på katt Skrattande

zickan
0

Jag kan inte 14 juli. Men jag kan den 29juli och 4 aug.

Finns många bra platser. Typ haga parken. Nere på västerås hamn i sanden kan va kul.

Mixxy
0

Vi kan inte heller 14 juli, vi är ute och far på annat håll då.

FerretCrow
0

#19 hihi japp 12 juli är ni hos mig på äventyr ;)

[majsan&melvin]
0

då ändrar vi till datumet 29/7 :) 28 är det ju råttutställning man måste gå på så får bli på söndagen:)

zickan
0

Yes jag och Danne som fixar på djurmagazinet :-). Men i den vevan kan det ju ffungera bra. Kanske iller/råttägare som kommer till stan och vill vara med?

animal-lover
0

#16 Vasaparken ? Då är det ju precis tvärs över gatan från järnvägsstationen, lätt för alla som inte bor i stan att hitta oxå :D

29/7 Kan jag oxå :)

ElinaPersson
0

#23 Jag får glädja mig med att ha bil & körkort nu Skrattande

[majsan&melvin]
0

dp kör vi på den 29:onde! dom som vill komma är självklart välkomna!:) vasaparken tyycker jag passar jättebra

animal-lover
0

Haha Elina, du kan få låna 2-3 illrar av mig den 29:de Tungan ute Funderar på om jag ska ta med valphagen och ta med alla inklusive valparna om dom inte har flyttat hem ifrån då Skrattande

#25 Vilken tid ska det börja ? Kanske ska börja en ny tråd och lägga ut datum o tid Tungan ute

zickan
0

Gärna inte innan 11 så man hinner vakna lite. Jag kommer inte ta med någon iller själv dock.

Mixxy
0

#26 jag röstar för att du ska ta med dig valparna ;D

ElinaPersson
0

#26 Pax pax för Balthazar, Wilja & en valp (om dom ska med!) Skrattande

Jag hoppas iallafall att jag kan komma, funderar på att inte åka hem den 14 juli utan vänta till 27:e så kan jag vara med på träffen och sedan åka tillbaka hem till Stockholm, får se hur jag planerar Flört

#27 Håller med här, då jag måste köra ca 45min till Västerås först Oskyldig

animal-lover
0

#28 o 29 Hahaha då kommer jag med 10 illrar :P Klart du ska vara med Elina, kommer ju behöva lite hälp om jag ska ta med alla

becka89
0

#30 haha åhh måste komma om lilla wilja kommer=) måste få träffa henne igen=) och dina andra fina sötnosar

Vi kan den 29:de kommer hem helgen innan så det ska nog gå bra, helst efter 11 jobbar nämligen natt så är hemma mellan 6-7 på morgon på söndagen.. Tyvärr tar vi nog inte med oss illrarna eller ja det beror på om deras skabb kur har gått bra skulle vi kunna ta med mr.frost

[majsan&melvin]
0

har gjort en ny tråd där man kan skriva i om man kan komma! hoppas vi blir några stycken, verkar bli ett tiotal iallafall:)

ElinaPersson
0

#30 Haha det ska vi nog kunna lösa! Skrattande