OT-dreads
Hej alla glada illermänniskor. Eftersom det verkar finnas så otroligt mycket bra kunskap samlad här måste jag ju fråga er; någon som har gjort dreads eller vet något bra ställe i stockholm där man kan göra det så det blir BRA gjort???? Och vad kostar det?
oj oj. har en kompis som skaffade dreads för flera år sedan och sedan blev jag hennes nya "dreads-fixare" som grejade i hennes hår varannan håltimme ;)
Har gjort dreads en gång från början, men jag skulle vilja ha fler försäks kaniner för att göra det "seriöst" på någon.
det brukar nog gå på några tusen… vet tyvärr ingen i sthlm..
Sajtvärd på Iller.ifokus

vart finns du då=p och hur fint blir det?? hihi här verkar kunskaperna saknas på detta ananrs ås allvetande forum..
hehe, jag finns i östergötland (mjölby) och det blev sådär… det var mååånga år sedan och det var innan jag visste att man kunde virka i håret för att få till bra dreads ;) Och det tog många timmar att greja med… ehh, har förresten gjort det 2 gånger. en gång på ett X som hde ganska kort hår- det blev rätt coolt… Men som sagt- jag är inget proffs!!! :)
Den dåliga responsen KAN även bero på tiden på dygnet.. hehe
Sajtvärd på Iller.ifokus

nähä? är inte alla vakna såhär dags? et som jag trodde=p jag har för övrigt ganska kort hår=)