Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 298 ggr
JerryLee
0

OT. Vykort...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på Er!

Kom på en idè! Vad skulle ni säga om att samla in lite fotografier och trycka upp egna vykort med våra illrar på? Om det finns intresse för detta så kan jag ta hand om det.

Jag tänkte att, jag tar bara ut kostnaden av att trycka vykorten. Det kommer att kosta mellan 1 kr till 2 kr/vykort. Om man sen tar 10 kr /styck, så blir det ca: 8 kr i vinst. Den summan skulle jag vilja att den går till månadshjälpen.

Vad tror Ni om detta? Kanske vi kan hjälpas åt och sälja dessa på träffar och tävlingar? Eller, finns det någon redan som har vykort till salu?

~ Suss ~

babsan
0

åhh vilken bra idé :D

ViktorMarina
0

Jättebra idé! Verkligen!

Gilla
0

tycker jag låter som en bra o kul idéSkrattande

sarae
0

verkligen en jätte bra idé måste jag säga!

JerryLee
0

Putt….

Fler som är intresserade att låta sina illrar vara modeller på vykort??? Nyfiken…..

Soffi
0

Jätte bra idé. Hade jätte gärna haft mina illrar på vykort, om jag hittar eller fixar nån bra bild..

JerryLee
0

Kul! Tycker det ska vara naturliga bilder, ute, inne…ja… inga ateljefoto.

Illern är så söt i sin natur och så tycker jag dom ska vara på vykort med. Tänkte man kunde ha  nått vykort med 4 bilder på eller något med många små bilder….

Tar gärna emot förslag!!!

Illercafe
0

Illervänner har vykort som dom säljer, vinsten går till omplaceringsfonden. Dom har även jul och påskkort. Skrattande

JerryLee
0

Okey, Tack för upplysningen.

Vill ju inte köra över någon…. Då lägger jag ner detta.

sarae
0

#9 det tycker jag inte du ska göra! så länge korten inte ser likadana ut skadar det ju inte…flera föreninga trycker te.xen kalendet…

Tycker idén är jätte bra, och det finns ju evenemang som siv inte medverkar på, då kan mna kasnke få sålt några kort ;)

Faxlin
0

#9: Håller med sarae om att det är en jättebra idé ycker jag. Och även om det redan finns en som säljer sådana så ehöver det inte innebära att vi inte kan göra detsamma. Många träffar där inte SIV är med och då kör vi ju inte över dem. ;-)

Att pengarna sedan går till månadshjälpen låter bra. Eller kanske till veterinärhjälpen. Vetrinärhjälpen är en ny grej som sarae och jag har spånat om. Mer information kommer snart till er alla här inne. ;-)

Mvh ÅsaF sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Kom på en sak till.

Kanske kan vi ha en tävling där vi efterlyser foton med hög kvalite till vykorten. Så väljer man ut några olika. Eller vad tror du om det. Så de som vinner får ett litet pris. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[jenkass]
0

Tycker jag låter toppen!

babsan
0

*putt*

JerryLee
0

#10 och #11. Okey, var bara rädd att någon skulle ta illa vid sig. Men jag hjälper gärna till att fixa vykort.

#11. Vad pengarna går till, ja det spelar inte mig någon roll, bara det går till dom som behöver. Vetrinärhjälpen låter som en bra idè tycker jag!

#12 En tävling och röstning på bästa bilder till vykort låter som en bra idè! Då kan alla få vara med och säga sitt. Vill även att det på baksidan ska stå vart pengarna går till.

KUL!!! Glad jag blir!!!