Söker kullsyskon
Hej! Jag har en iller hane från Trollskogen född 2009-04-23. Det fanns 6 valpar i kullen. 2 viltfärgade, 2 pastell och 2 albino. Jag hade tyckt att det var roligt att få veta vart dem illrarna befinner sig nu, hur dem mår och hur dem har det. :)
Vi hade en hane från Trollskogen, men han föddes 2009.05.08. Terkina här inne har Zonics kullsyster Emi.
hejsan
Har tyvärr inte en ifrån samma kul utan har ett syskon från året innan har en albino hona född 2008 från Trollskogen
Jo visst hon hade två kullar samtidigt :) Hanen Cilla hade är pappa till bägge kullar. Kul! Men du skrev hade?
#2 Kul att du skriver ändå tycker jag! :) Hur mår hon?
joda våran donna mår bara bra, har aldrig varit sjuk mer än förkylning, och sen nu har hon fått hudtumör kommer inte ihåg vad det heter egentligen hehe men är vanligt att dom får men är oftast godartade=)
Annars är hon bara pigg och kry med full rulle=)
Hur mår din då?
#5 Så gör man något med en iller med hudtumör?
Glömde såklart att skriva om min egna pojke :) Jag var till Roslagstull igår för att han skulle få ett nytt suprelorin chip och vacc samt hitta orsak till varför han har varit dålig i magen den senaste tiden. Dålig i magen tyckte vet kunde höra ihop med levern så ett blodprov togs och när hon ringer upp mig senare under dagen så berättar hon att han har något för höga levervärden. Hon berättar också att han har ett bra antal vita blodkroppar men för många vita blodkroppar åt ett visst håll som kan tyda på lymfom. Hon sa dock åt mig att ha is i magen och så hörs vi av om två veckor när suprelorin chipet har gett sin verkan. I övrigt så har han varit frisk hela livet :) Han är pigg och glad!
man opererar bort den, vi väntar på tid för operation då dom inte ville operera nu under sommaren pga en massa risker med läkningen och sånt men den är inte så stor så det är ingen fara ännu,
Jasså det var ju tråkigt då får vi hoppas att det inte är lymfom utan bara chipet och hormonerna som gör att det är lite högt nu i början =) vi har oxå chipat våran tjej hon är inne på andra chipet och det satte vi i januari innan satte vi i under mars 2009 så et höll ganska länge för henne=)
#3 han gick bort för oss nyårsafton 09/10, han hade ätit något olämpligt som fastnat i tarmen. Hans mage kom aldrig igång igen efter operationen.
#7 :) Detta var också hans andra chip. Första satte jag in under hösten 09.
#8 Tråkigt att höra :(
Vet någon om Trollskogen fortfarande avlar? Jag tyckte mig se 3 illrar på Blocket för ca 2 år sedan som kom ifrån henne. Det var alltså föräldradjuren till dem kullar som nämns i tråden.
Putt och glad midsommar! :)

Vi har som sagt Emi från maj-kullen 2009 och även Vita från 2010 som kom till oss som omplacering förra vintern.
#11 ännu en gång som jag glömmer bort henne.. Vilken hemsk plastmatte jag är :/

Jeg har en pastell hanne født 15.arpil.2007 fra trollvalpens ;)

#12 Hon gör ju inte alltför mkt väsen av sig, så man kan väl säga att hon själv satt sig i den sitsen att bli bortglömd 
#13 Jag tror att det är en annan uppfödare? Trollvalpens och trollskogens. 

beklager da leste jeg feil! :) unnskyld!