6 dagar kvar!
Ja då är det bara 6 dagar kvar tills kosan styrs mot Uppsala. Både roligt och tråkigt.
Roligt för att vi ska hälsa på valparna och tinga våran lille skrutt. Och de tre veckorna till som vi får vänta innan skrutten får komma hem ska ägnas åt städning och iller valp säkring utav lägenheten^^
Tråkigt för det har varit riktigt roligt och trevligt att ha en iller hemma efter 1 års iller fritt, Suzy som vi haft på besök i 5 veckor nu åker hem kommer bli tomt men det har varit lärorikt att ha provat på att få ha en hona hemma, nu är vi mer öppna för att fastna för vilken valp som helst även om det lutar lite mer åt en hane.

Hade velat stjäla tillbaka Suzy ju!
Synd att Tango inte fattade att hon inte var i brunst och lekte våldtäktsman här hemma.
Fast det var å andra sidan väldigt mysigt att ha en Suzy-gos liggandes under hakan en hel natt och bara gosa:)
Angie!!!
Jag sa ju det!!! ;)
Haha hon har haft rena rama semestern här, egna pipisar 2 i veckan, egna magar och hjärtan, hemmagjort levergodis, långa skogspromenader och all uppmärksamhet och gos för sig själv hon kommer vara lagom bortskämd när hon kommer hem^^ Jag gillade henne nästan de där betten hade jag kunnat klara mig utan speciellt krigsskadan som fick bli antibiotika behandlat:P
Haha ja lite mer öppna cilla! Fortfarande lite mer lut åt hane;)