Illerkläder

Min favorit affär när det gäller iller kläder är Ferretcouture.. Men tyvärr ligger den inte i sverige. England har jag för mig. Detta är en av mina favorittröjor. :)
tsss.. jag har inte sett nån iller som faktiskt gillar kläder.. men ägarna däremot kan ju tycka det är kul för o ta en bild kanske..

#2: Jag har sett cansersjuka illrar med dålig päls som faktiskt vägrat gå ut utan sin tröja då de tyckt det varit kallt på hösten till exempel.
Så det finns. Även om jag tror du har rätt med att de flesta inte uppskattar det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha köpte på skoj en tröja till Sigge när jag hade honom, stor albinohane. han blev stel osm en pinne och la sig på sidan o vägrade röra på sig. det nog det äckligaste han varit med om- och bland det roligaste jag varit med om 
Tror me på att de flesta illrar inte uppskattar det, men det kanske beror på vad de är vana vid när de är små? En del börjar väl klä på sina illrar direkt o då kanske de vänjer isg o inte bryr isg så mycket. Vet inte hur nödvändigt det är, kanske på vintern när det är kallt om de inte är vana vid att va ute i kyla, eller om de är sjuka o så då.

Marwin fick en fin…hmmm han höll inte med…tröja stickad av mormor. Slutande med att husse fick fingret avbitet. (ja…det knakade rejält o sen gick inte det att använda på 3 veckor…men det satt kvar.) Mindre höjdare haha. Sen var jag bara tvungen att köpa en sverige t-shirt (blå med gula kronor på) som sen inte var direkt poppulär…men inte impopulär heller. Den "tvångströjan" tar han sig ur på 5 minuter :o) Men mest av att han rör sig så mycket…inte för att han inte gillar den egentligen :o)

Jag skulle behöva en ministrumpa till Albas kala råttsvans… hehehe… Men hon skulle springa runt som om hon blivit biten i svansen om jag satt på henne en… hahaha…
jag har aldrig använt kläder på Amy. när milton bodde hos mig köpte jag en nöttröjja i lute iron maiden/ homosexuell knutte..guldrutig med svarta kanter. han såg ut som om han ville döda mig..men amy hade jag bara en strumpmudd på ett tag när hon o milton kivades ( så han inte skulle bita henne varje gång.)
hon såg inte klok ut..såg ut som en korsett på henne
jag garvade
#2> Alla illrar gillar inte kläder & de kan ja förstå… Men ja tror min skulle gilla det eftersom hon aldrig låter bli min stickade vintertröja… Hon gillar att sova i den & drar gärna med sig den så långt hon orkar..
#1> Tack för tippset, min iller brukar alltid vara frusen av sig när hon ska ut & springer dirket in förutom dom varma sommardagarna såklart…