Vilken sötnos! Du får berätta lite om henne också.

Skrellet <-- Så söta dom var =)
Tesan. Sikken goplutt.
Skrellet. Nästan lite helan och halvan =P
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Tycker alla illrar e fina. Finns lixom inte fula illrar.
MVH Sofia

#9 haha, vilken häftig bild =D
SofiaBlomberg <-- Alla illrar är helt underbara… Men tyvärr är de många som ogillar Albino… Fått mycker klagomål över att den ser hemsk ut för det.. Fast ja tycker dom är helt underbara <3

#12> Du menar främmande folk på gatan? Det är nog ungefär hälften hälften, många blir extra fashinerade av en albino. Medans de flesta tycker att en albino liknar en tamråtta mer än vad en brun iller gör…
AlbaStiffler <-- Jo, det finns faktiskt nån enstaka som har beundrat dom.. Men det är inte många.. Vissa har frågat t.o.m om den är efterbliven…

*flabbar* Skulle nån fråga om min albinoiller var efterbliven skulle jag säga: "Inte vidare… BUSS på honom", varefter jag släppte ner illern på marken… *asg* Iofs skulle inte min iller attackera, hur mycke tjag än ville… menmne, lite komiskt skulle det vara!

Stiffler på äventyr. Mycket roligare att springa i parken än att leka med de andra illrarna på illerträffen.
Ser ni att han skimrar i blått? Hans gråa hår på baken skimrar ofta i blått när han 'är ute. Superfint…! dessa blåa hårstrån är även mycket borstigare än de övriga mjuka… hehehe. Nån fler som har en blå iller?

#21 Join the dark side… Beware of the power within!!!

#21> Har du opererast in ficklampor i din illers ögon?
Förut tyckte jag också att albino djur eller de med röda ögon var lite småläskiga, men sen jag skaffade min råtta Buffy som är champagne färgad så tycker jag inte det mer =) Hon har också röda ögon.
Alba är ju supersöt!:D
AlbaStiffler <-- Det är en Special Edition ;)

#24> Ja man kan inte tro att hon sjunger på sista versen där. 7 bast och supergullig. Men man ser inte råttsvansen på fotona. Lite av stumpen syns på #19. Annars är svansen nästan helt kal, sånär som på några strån… :(
Remaining. har ju min tös som är albino, å jag har då inget emot dom, fast de är en sak ögonen ser så tomma ut,
MVH Sofia

SofaBlomberg <-- Okej okej, ja har absolut inte heller något emot något albinodjur… Har tidigare haft en Albinoråtta :)
Roligt att det kommer lite bilder =)
Remaining. Det jobbigaste med vita djur är väl att dom blir så skitiga när man e utå å går, jag får skrubba svansen på Evelina varje dag.
Hon har dessutom fått någe nutt för sej, å de är att springa å hoppa som en galning runt lägenhetshuset där jag bor. så de är bara till att springa efter =P
MVH Sofia
SofieManne. Vilka otroligt härliga pluttar du har. Näe nu ska jag å Evelina göra området osäkert. Kram på er alla!!!
MVH Sofia
SofiaBlomberg <-- Min får nå fel lite då & då.. Speciellt när man klappar händerna eller stampar lite lätt i golvet så blir hon galen & låter & skuttar runt i hela rummet… Hon är så söt då :)
SofieManne <-- Kan förstå att det är fin favoritbild på Bianca… Hon såg så söt & oskyldig ut.. Man hade lust & krama henne =)

vilka fina bilder sofiemanne :)
#39 Tackar :)
#54 Ja hon kan när hon lägger den sidan till. Hihi Annars är hon ett riktigt litet monster :)
#63 Tackar :)

på tal om sovställning… Är det någons iller som sover med er i sängen?

nepp inte våran toxie iaf..stänger jämt sovrumsdörren annars kan vi inte sova för hon lever jä..el på nätterna.

emoflickan <-- Söta Illrar =)

emoflickan.. Du kan ju snart rädda världen från Sauron =)
#81, Jajjamen! Bygger upp min lilla armé här hemma ;)

Problemet blir nog när du ska lära Legolas skjuta pilbåge, Gimli slå med en 2h yxa och Aragon slå med ett svärd och sen självklart när du ska lära Gandalf att trolla.. då blir det riktiga problem =P
Nu har ja tyvär slut på bilder, måste se till att ta fler kort ^^ Men ni andra kan fortsätta & lägga in lite roliga bilder 

Börjar med en bild som höll på att ge mig en hjärtattack… hur jag hittad emina valpar efter att jag insett att hagen var tom. Skitos är lekfarbror.
# 97 Han ser ut att asgarva! 
Sara

#98… mmm han har alltid älskat dem. Lustigt nog accepterade Tjejen och Bubbis att de inte fick då nära valparna när Iris hade bestämt att de skulle vara lösa i lögeneheten. Men Sktos fick vara med hela tiden.
Bub, Skitos och Iris myser på badrumsmattan

Tjejen, Skitos och Bubbisen har lagt beslag på vardagsrumsmattan.

Uppifrån, medsols efter godis… Cathy, Tjejen, Iris, Skitos, Cliff och Bubbisen.

Cliff närmast, Tjejen lite till vänster ovan. Iris tittar upp och Cathy högst upp.

#70> Min iller Alba sover hos oss några ggr/natt i sängen. Hon är besatt av att plaska i sin vattenskål, viljket hon gör kanske 3-6 ggr/natt, och efter varje plasksession så kommer hon uppkrypandes i sängen och ska värma sig. Sen ligger hon och sover i våra knäveck i kanske en halvtimme innan hon får ett kliryck eller värmeslag och far ut som en kanon… några timmar senare kommer det tillbaka en blöt iller igen och lägger sig i knävecket. Vi tycker det är jättemysigt… Vår andra iller kan sova nån minut i sängen, men allra helst sover han i sängen när inte vi är där… hmmmp.!

Enormt söta bilder
Jätte Mysiga bilder som kommit in här <3 De kommer snart fler på min sen gårdagen när vi var ute i det skäna vädret xD

#70> Lucifer sover alltid i sängen med mig. Varje kväll letar jag upp honom och lägger honom på huvudkudden. Så pussar jag på honom tills jag somnar!

#115 haha, skön sovstil

Å så sött velsan! men OJ va montana har bytt färg! snygging!

#129-130 haha, sköna stilar :D haha

#120 Tufft. En iller av varje färg.:P Albino, viltfärgad, pastell och silver? Vill också ha!
#133 yes, har hela färgpalletten :P å en till silvertomte blir de antgaligen om två veckor ;)

haha, vilken sötnöt =)
#136 vilka korta tassar :P hahaha
#139 han ligger lite långt nedsjuken bara. har normala tassar garanterar jag ;)

#140 haha, förstod det har oxå en sån där skum bild på Bab´s där hon har väldigt små tassar o fick en väldigt fet mage :P haha

Helt mysiga bilder