Gah!!!
Satans skitunge!
Epona har rymt, kan inte hitta henne, hade min dörr öppen så hon var i valphagen med Melwin.
Hon kan rymma ur valphagen, men varje gång hon hoppar ut så sätter jag tillbaka henne, eller låter jag henne springa och håller ett öga på henne så hon inte springer ut.
Så fastnade jag i en konversation med Danne på MSN (ni vet han som skrev: sorry therés, men så länge jag tror att du är det minsta intresserad av mig så tänker jag inte kolla på film med dig av den enkla anledningen att du kan bli ännu mer intresserad då)
Har lagt ut det i nån tråd och han är väl påväg att ångra sig nu efter 2 månader sådär :P
Sen helt plötsligt är Epona borta :O
Tyckte dock jag hörde henne i detdär hålet i garderoben nyss, är inte säker, för det lät väldigt lite, och kan inte kolla efter heller, hoppas hon är där, för pappa hade altandörren öppen nyss.
Får skicka in Melwin på en sök-runda.
Satans lillskit som kommer ut ur valphagen =/
golf.ifokus.se

Nejjj!, hoppas hon bara gömmer sej inne nånstanns…men har du gått ut och sökt ifall hon är ute? hoppas hon kommer fram snart*håller tummarna här hemma*

#2 är det ett element? har du testat lysa in med ficklampa om det går förståss, eller låt med nån leksak hon tycker om, en pipleksak om du har? hoppas hon är där inne. Lova att skriva så fort du vet*orolig juh*

Nej, det är under garderoben och det är helt omöjligt att komma in där eller att se in, det går bara att höra om hon är där inne, och om hon sover så hörs det ju inget =/
golf.ifokus.se

#2, Precis ett sånt hål har vi också. När Tyr kom jagade timon in honom där sen hörde man pip och skrik och så kom bara timon ut och tyr var där inne flera timmar, jag satt och grät och var så förtvivlad för jag var säker på att timon dödat lille tyr - men så var som tur var inte fallet ^^

Jag tänkte om hon inte sover tungt så kan du kanske få henne att vakna om du har en pipis…*jag och hundarna här hemma håller tummarna eller jag får hålla tummarna åt dom också*
Jag skulle nog sätta nått för det där hålet om jag var du Thessan, alltså efter hon kommit ut.
Sara
#7 håller med..hade likadant fast under min diskbänk. de var ett helsikke att få ut dem varje gång de smög in men nu har jag satt igen det.

Men bara jag vet att hon är där inne så är det lugnt… De har fyllt det med massa mat och leksaker :P
Vill bara veta vart hon är, men för min del får de vara där inne, de kommer inte längre än bara under garderoben.
golf.ifokus.se
#9 hade också satt igen hålet.. tänk om något händer o du måste åt illrarna fort, eller att någon av illrarna gömmer sig där när dom blir sjuka då är det väldigt svårt att få fram dom…
För att få fram en iller ur ett sådant hål brukar jag äta lite choklad och sedan blåsa in i hålet. dom flesta kan inte motstå det! Funkade hemma hos mina föräldrar med dexter som är döv, tur att han har luktsinnet i behåll iaf!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag hade tänkt såga upp botten på garderoberna och göra luckor eftersom de gillar att vara där så mycket, sen så kan man öppna innifrån garderoben om de måste tas ut fort + att jag då kan låta dem släpa in och gömma allt vad de behagar för att jag kan ta ut det snabbt och lätt sedan =)
golf.ifokus.se
# 10 Smart!
# 11 Smart det oxå!
Sara

Hon var inne på toan :P Hmmm, undrar varför pappa inte märkte det? Han var där inne och borstade tänderna förut när jag letade efter henne för fullt :P (Han vet tydligen fortfarande inte att Epona finns, isf han han väl nämnt det) :P
golf.ifokus.se
Haha.. Kanske dags att berätta det för honom? 
Sara

Ne, då blir han arg :D
golf.ifokus.se

Ha två såna hål. Fått limma och spika fast dem med små träskivor jag köpt… har stor uppsikt då de ibland lyckats få¨upp dem…

skönt att du hittade henne. :) Jobbigt när dom är så små, de gömmer sig ju lätt.

Alla mina djur som rymmt hittills har alltid varit under badkaret…illrar, möss, råttor, hamstrar, så fattar inte varför jag inte letade där på en gång :P
golf.ifokus.se

skönt att hon kom fram och inte hade rymt ut=), har du några nya kort på henne här snart?
Vi fick slita bort plankan till våran garderob eftersom att illrara sparn under och jag tyckte det vara jätte hemskt när dom gjorde det. Under badkaret sprang dom också, så att när vi skulle rensa där under så att pappa kunde komma och lägga kakel så hittade vi julskinka m.m där under. Så att när vi hade ett fint badrum sedan satte vi upp galler under så att dom inte kommer under där OM dom skulle komma in i badrummet :)
Har du henne utan att din pappa vet om det??

Hmmm, nu är hon borta igen :P Iofs så är jag säker på att hon är i mitt rum, för dörren har varit stängd… men Melwin är ju så stor så han syns ju överallt…det gör inte Epona :P
Ja, klart jag har henne utan att pappa vet om det, fick ju inte ens köpa EN iller för honom…
Inte för mamma heller egentligen, men hon är så lättmanipulerad ;)
Kort kommer när jag hittar henne så jag kan ta kort =)
golf.ifokus.se

haha :P på #31 ser det ut som Epona har 3 framtassar :P haha
Men hur lyckas du med det? Går han aldrig in i ditt rum? Tänk om det händer nåt så ni måste åka till veterinären med henne då?