Bajsmannen
Måste ta å berätta lite om Molles bravader här. När han kom till mig var han högbrunstig..alltså riktigt riktigt brunstig…vi snackar valnötter här!. innom loppet av ett par timmar hade han bajsat ner hela mitt köksgolv, rullat sig i det, klättrat upp på min köksstol och satt sig i diskhon. "pop pop" konstaterade han när jag kom in. najs över allt, bara att städa och bada vederbörande. kan tillägga att han bajsade mörkbrunt och löst de första dagarna pga tidigare foder..mums.
Efter badet fick han hälsa på rickie, som han omedelbart inledde en parningsritual med. när jag kom in i köket igen hade molle bajsat rätt i rickies öra..båda två hade ansiktet fulla med bajs..suck bara att bada igen…. och så här har det fortsatt…Molle har var och varannan dag dekorerat min lägenhet med bajs…mysigt…
finalen kom igår på väg till veterinären när han bajsade ner hela mig. Rikki fick komma till undsättning med en flaska vatten å papper för lite sanering bakom en container….härligt det här ;)

Sen använde han en del av MIN tröja som toa-papper efteråt. Det är en jäkla tur att illern är söt säger jag bara!
#1 just det..glömde den biten…den var riktigt snygg..han tar sig friheter grabben. det e tur att han e söt

*asg* ohh, ser fram emot att träffa denna kille sarae. Han låter helt bedårande .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha ja det ska bli riktigt intressant å få träffa den där gossen..Men du delar la ut sånna där regnskydd som man får i colorado på Liseberg, hoppas ja?!

#0 du har inga bilder på eländet? jag menar, bajset och röran i köket ? :P

hahaha, vilken charmör. Är han kastrerad nu eller?

haha, vilken skitgris :D stackars dej som får torka bajs hela tiden :P haha
#4 yup klart jag gör..men de finns bara i rosa
#5 Tyvärr inte….missade kameran totalt…försökte mest rädda det som räddas kunde ;)
#6 yup nu e han kastrerad..å med det så har bajsandet å pinkandet minskat till viss del..men han e fortarande stretig med lådan. Dessutom e han så konstig i kroppen att man ser inte när han bajsar…han bakar liksom inte in i hörn eller lyfter upp svansen..han bara gör där han står…
Hehe, lät som en lite besvärlig grabb det där. Hoppas han blir bättre på lådan snart..