OT vargdejt :)
I morgon ska jag få träffa lite vargar. Ska bli himla kul då man sett flera av dom hela sommaren (jobbar på Kolmården som säsongsarbetare) och nu äntligen ska få träffa dom!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Spännande!
Sara
Åh vargarna! Jag har också träffat dom då mitt projektarbete i gymnasiet handlade om vargens existens i Sverige.
Håll hårt i vantarna för det var en som blev av med en sådan när jag var där! ;)
ÅÅh vad underbart Jossan.
Jag har träffat kolmårdens vargar två gånger. Första gången de vuxna och nu senast var vi och träffade ungvargarna.
Det är en fantastisk upplevelse! Ta bilder och visa oss sedan!

Eftersom jag är en djurälskare så tar jag ju varje tillfälle jag får för att komma dom närmre :)
#8 Kamelerna är ju bara så underbara! Varje gång dom ska ta ut några för kamelridning så är det ett par kameler som försöker smyga med ut :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
GUD vad vacker!!! :O Är en sån sucker för ljusa ögon
Man vill ju bara gosa med deras fluffiga svansplym!

Har du jobbat pa Kolmarden hela sommaren? Min kompis Emma jobbade ocksa dar i ar igen! :)
Valdans fina vargar ocksa!
// Amanda
#17 Från öppning till.. fortfarande ;) Vi inventerar alla butiker nu och packar ned grejer! Vilken avdelning jobbade hon på? Jag jobbade på butik nämligen..
Sajtvärd på Iller.ifokus

#19 Jag tror hon var bussguide eller nat sant :)
// Amanda
Då har jag ingen aning om vem det kan vara.. Eller kanske- gah jag är sämst på namn- något jag fått erfara denna sommar! Har pratat en del med en utav guiderna, hon är ganska liten med mörkt hår.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hahahaha! Det är ju förstås hon! Världen är pytteliten :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hahahaha! Ja verkligen! 
// Amanda
Hemskt
. Både för kvinnan som dog och vargarna som kommer att bli hatade. Jag förstår att man har ett intresse för dem. Men låt dom vara så vilda det går i ett inhägnat hem.
http://djurparker.ifokus.se/discussions/4fddc7e5d3b4fd093e000df4-vargattack-kolmarden

Efter en otroligt lång och fruktansvärd dag på jobbet kommer jag hem och vill bearbeta dagens händelser vilket inte går på en kväll men defenitivt är helt omöjligt när jag inte kan vara nära en tv, internet eller telefon utan att det talas om den förskräckligt tragiska olyckan på jobbet.
Trodde mej få lite avstånd här inne men såg denna tråd det första jag gjorde men har undvikit den av självklara skäl.
Nu är jag helt tom och har absolut ingenting att säga vilket jag inte vet om det är postivt eller negativt.
Som kanske märks kommer jag inte delta i någon diskussion det närmaste då det inte finns något intresse eftersom jag bara kan se tragik.
Personen i fråga har jag ingen nära relation med men ingen på Kolmården är idag oberörd utan långt därifrån.
Mina tankar går till anhöriga och nära kollegor, som alltid önskar man att det fanns något man kunde göra.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Kan inte annat än hålla med Veronica.
Sajtvärd på Iller.ifokus