Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 408 ggr
Mr_twisted
0

Börjar bli iller igen

Efter att ha legat på blå stjärnan och blivit undersökt från nos till svans och dom kommit på att det inte va något direkt fel… som dom kunde se så e han hemma igen…. Gör framsteg dag för dag och börjar lägga på lite hull igen. Och just idag så fick han träffa Greta… hans livs kärlek som fick flytta för att dom hatade varandra men den meningen har ju numera ändrats…. skönt va det iallfall se Ferdinand hoppa runt och slänga sig på rygg och poppa igen, Är ju ett tecken på att killen börja må bra igen !! Hela familjen satt och skrattade när gjorde konster på golvet för att charma tösen !! :)

Sen vill jag bara påpeka hur VIKTIGT det är att man försäkra sin iller för den dagen olyckan e framme så e det ju synd om man inte har råd och måste avliva…. det kostar 650 % i självrisk och sen 20% av det totala beloppet !!

Jaja det va väl det här jag ville säga och dela med mig av…. Ferdinand hälsar till alla :)

Mvh Jensen och Ferdinand " Tiggis"

Faxlin
0

Vad skönt att höra att han börjar må bättre.

Ge grabbenen kram från mig.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nettan
0

650% i självrisk??  det låter dyrt  Flört

Tesan
0

Så härligt att han é bättre, lite kär kanske han é med??!

Mr_twisted
0

HeHeHe 650 kronor menar jag jue HeHeHe Mmmm kär men hon har redan pojkvän tyvärr…. så jag och han letar efter en tjej eller yngre hane te honom som han kan leka me…

Ceciliaolucifer
0

Härligt att höra att han blir bättre!

TottsiGirl
0

Men vad härligt att han mår bättre men är det inte 600:- i självris det betalar jag i alla fall..

Finns inte mycket som slår glada busiga illrar :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Sara
0

Härligt!

Sara

Mr_twisted
0

Mådde bra men sen va det dags igen….. åkte in och fick läm,na honom honom där…dagen after va han bra…precis som ingeting hade hänt me honom… men dom ville inte ha kvar honom för dom kunde inte ha honom i bur för han skulle bara ut till vilket pris som helst….. skumt dwet här men vi fick ordinerat vila och lugn och ro på honom…. LÄTT när man har två illervalpar som e överallt… :P fortsättning följer men hoppas att nästa episod blir roligare me det här…