Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 177 ggr
Velsan
0

Elaka Chucky

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag haft Alaska och Kentucky åtskilda ett tag, men jag vill ju att de ska komma överens, så en avspärrning hjälper inte alls utan triggar bara. Så nu har jag släppt ihop dem igen. Jag kommer kvävas av stanken och bli döv av Alaskas skrik. Alaska funkar med Boston och Montana hyffsat iaf, bäst med Boston, Monty e lite rädd för henne :P Kentucky har svårt för andra illrar förutom hennes två pojkar å hennes bröder, resten ska hon spöa skiten ur. Jag kan inte öppna å vädra för då får väl grannarna smaka på skunk de med :P, e lite rädd att de ska höra skriken, men å andra sidan e deras ungar ute å skriker på gården hela dagarna :P Så nu får de gå ihop, på dagarna iaf, annars lär man väl sova dåligt. Så får de göra upp, de lär ju inte bråka för alltid. Kommer ju en valp sen å e lite orolig att Kentucky ska reagera lika på valpen :S

Theres
0

Lägg ut filmen så folk får se hur illa det är ;)

golf.ifokus.se

Norrskenets
0

Huga va söt Kentucky är=) var hon väldigt mörkt pastell när hon va valp? så här ser min tös ut som ja skulle ha hämtat imorn men kan inte pga. sjukdom=/ så hon får vara kvar en stund till hos uppfödaren till jag kan komma.

Stj3rnfallet
0

#2 Åh, vilken fin sötnos du har!:D

Norrskenets
0

har henne inte änLedsen, skulle ha åkt idag och hämtat henne imorn..men pga att våran "chaffis" tjej har blivit väldigt sjuk så blev det inte att vi kunde åka idag, vi va klara och allt…det vara bara att fara…också får han veta att hans tjej har cancer=(, så vi får se när vi kan åka. Har suttit och gråtit idag för jag va så inne på att jag skulle få hem henne imorn och nu får man vänta några dagar till eller kanske till och med en vecka.Gråter

babsan
0

#4   men kan du inte ta tåg då ??;)
hoppas att det löser sig, lycka till :)

Norrskenets
0

Det va alldeles för dyrt, enkelresa ner går på 1032:- och sen går det inget tåg tillbax förns på fredagLedsen

Sara
0

# 4 Du får se det som att det är några dagar extra för valpen med sin mamma.

Sara

Norrskenets
0

jo jag får göra det, men man va bara så inne på att ha en lite illervalp runt fötterna imorn..men får se när det blir att vi kan åka..

JossanH
0

ja, lille kentucky är ju så lik Triton *tjatar*, men det är skrämmande hur tjejig min Skit är… ;) ska ta lite nya bilder nu när han är sommarslim också…

#2 det är gulligt med ljusa pasteller… :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Norrskenets
0

#9 ja jag längtar så efter henne. hon blir 9veckor på lördag, tycker det är så fint när masken nyns på pasteller, man blir hellt förälskad i alla pastell bilder hehe

Norrskenets
0

kanske blir att vi åker på söndag, men skriver så snabbt jag vet om det blir..vill inte hoppas för mycket..ifall det skulle hända nått igen så vi inte kan åka.

babsan
0

håller tummarna för att ni kan åka :)

skrollan
0

Jag med :)