Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 1298 ggr
Gilla
0

Dookie

Så…nu har hemmet fått en energiinjektion :o) Åhh…härliga tjej. O de går toppen tillsammans hon o Marwin. Blev lite orolig där ett tag när han i skala Sankt bernard o hon i Papillon började brottas*s* Han är ju inte smidig direkt. Men när man ser henne vända sig om o utmana till jakt…då är nog matte bara nojjig ;o)

Trevligt oxå att möta er på Iller 2007 :o) Vackra illrar ni har :o)

emoflickan
0

gilla, bilder bilder bilder!! ;) det var kul o ses även om vi precis skulle gå då :)

Gilla
0

det kommer. Jädra dotter o sno minneskortet till digitalkameran…o sen inte dyka upp hemma ;o) Hon trivs som sjutton här hemma. En liten stund så gick hon omkring o grät en skvätt. Då la vi henne hos en utpumpad Marwin, slut efter dagens lek. Hjälten lät henne kura ihop sig o där är de nu…tillsammans :o) Gick lättare att sätta ihop dem än jag hade trott faktiskt :o))

emoflickan
0

vad skönt att höra!! tror att marwin är glad för sin nya kompis :))

ViktorMarina
0

Hej hopp! Vad kul att höra att det går så bra för er! Vi hade turen att få träffa alla valparna igår, inklusive din Dookie, och de var ju heeelt underbara allihop! :D Brorsan Jorm hälsar till syrran!

Gilla
0

#4 visst är valpisana fina :o) O vilken energi! Marwin är helt slut *s* Dookie hälsar till brorsan att det var tomt bredvid henne i natt när Jorm hade åkt…men skönt att han inte var där o snodde täcket ;o)

ViktorMarina
0

#5, haha, Jorm hälsar tillbaka att han njöt av fulla drag av två (TVÅ!) filtar heeelt för sig själv i natt, ingen liten plutt som envisas med att dela :D

Gilla
0

#6 o inget mer "o han i sängen över vaknar ej när han behöver nej" hihi fast hon rodnar när hon berättar. tror inte hon är helt oskyldig själv ;P

ViktorMarina
0

#7, hahaha :P Nej, skenet kan bedra :D

Gilla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

OKi…då var det dax för Dookie o mig o terrorisera er med lite bilder då ;o)

Gilla
0

Dookie är en retsticka o lipar

Gilla
0

Rätt stor storleksskillnad på Marwin o Dookie haha

Gilla
0

Slickar tassen

Gilla
0

Det ska böjas i tid…här snor hon nyckeln till grovsoprummet ;o)

Gilla
0

Sova tillsammans är mysigt :o)

Gilla
0

o ett till

ViktorMarina
0

Åh vad söt hon är! :D Och Marwin också!

emoflickan
0

vad fina dom är gilla!!

Gilla
0

# 16 o 17 De är helt sagolika :o)

Här hemma är det som en dröm nu. Marwin är så lugn som jag aldrig sett honom förr o INTE ETT SPÅR av hans dumma beteenden. Helt otroligt!!!

O de går så fint tillsammans. Sitter ihop som ler och långhalm o har inte gruffat en endaste gång :o))

Stj3rnfallet
0

Åh, de är verkligen supersöta!:D Nu längtar jag ännu mer efter min lilla bebis!:P Orättvist att jag måste vänta så länge :P

babsan
0

vad mysiga dom är alltså :) haha, rätt stor storleksskillnad ;)haha

Norrskenets
0

Huga va söta dom är tillsammansGladverkligen storleks skillnad där hehe

Sara
0

Vilken mörk liten snygging! Och Stooora björnen Marwin!

Sara

Aelsklinn
0

Puss puss hälsar Frenja till syrran :)

Jag blir så avundsjuk! Jag hör bara om alla nya valpar som funkar ihop med andra illrar med en gång… Men Sam och Arwen är typ socialt missanpassade! De måste bara BITAS! Och Frenja blir rädd och skriker som en stucken gris. Igår bet Sam henne så det kom blod… :'(

sarae
0

#23 känner igen det där…sam å arwen e lika otrevliga som mina illrar var mot andra illrar innan….det e bara att jobba på..en dag säger det bara pang så e de kompisar.

Aelsklinn
0

#24 Men det känns så himla jobbigt när hon skriker! De blir också väldigt provocerade av det och vill klå upp henne ännu värre. Idag har hon fått en paus från dem helt och sedan ska vi gå ner till grannen som har världens snällaste hane som heter Lillen. De låg och myste tillsammans igår.

Jag är så rädd för att hon ska få men och automatiskt tro att alla vuxna illrar är elaka bitmonster…

Gilla
0

#23 Det kommer, det kommer. Säkert som hos mina barn härhemma. En vacker dag ger hon igen …eller en mörk natt när alla sover o godan ro ;o)

Jag blev faktiskt förvånad över hur lätt det gick. Efter de strapatser som vi har gått igenom de senaste månaderna trodde jag iaf att det skulle bli lite mer motstånd. O marwin är helt som förbytt. Ligger mest o sover (kan vara för att det är för varmt) o Dookie får hitta på något med oss människor istället. Marwin tittar upp lite tråkat när hon går förbi o suckar djupt…"åhh nej…där kommer snorungen igen" Nästa stund leker de järnet för att somna i en kringla tillsammans så sött :o)

cannaydia
0

Härligt att höra Gilla, det är så de ska smälta in :-) De blir ett fint par tillsammans, helan o halvan ;-P

#25 det är bra hon får träffa Lillen så hon vet att det finns snälla illrar också, det kan som du säger sätta sina spår i en valp. Hon är ju bara van med snälla vuxna hos mig…