Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 280 ggr
niinnis
0

Bestämmt mig...

Då jag ökat mig i poäng nu i 9:an finns en liten chans att jag kommer in på den interant skola som jag sökt till. Ungefär 10% chans.
Därför har jag bestämmt mig för att inte skaffa/tinga en iller innan midsommar för då får jag mina svar. Det är tråkigt att behöva vänta men jag vill ju inte ifall den lilla chansen uppstår behöva göra mig av med den lilla för man får inte ta med sig djur på skolan tyvärr.

Men jag passar hemskt gärna någons iller, är så iller sjuk nu så det är inte sant!!! Johannas iller är skitsöt och jag bara längtar tills tiden går.
Så om någon behöver hjälp i sommar passar jag gärna någons iller.
Jag bor i Göteborg.

Mvh Linnea

Om ni väntar valpar får ni gärna höra av er redan nu, även om jag inte kan tinga någon kan det vara roligt att spåna lite kanske.

Jag är en 16 årig tjej som bor strax utanför Göteborg med Mamma och min 20 åriga bror. Vi bor på en hästgård och jag har både häst och katt. Jag är djurvan och kan hanskas med djur, och jag vet vad en iller kräver. Jag vet att det inte är ett burdjur, utan ett djur som kräver utrymme och mycket jobb.

Soffi
0

Du kan alltid komma och mysa med mina små pälsar i Göteborg. Alltid kul med sällskap, pojkvännen jobbar ju natt och sover till 4 på dagarna :)

skrollan
0

Åhh, då är vi två. här jobbar killen från 15-00 och sedan är jag i skolan när han är hemma. Du kanske skulle kunna ta hand om mina när jag ska semestra i smögen i sommar ett tag. Såna fall har dom nog dte bättre hos dig än i husbil :)

Alwyn
0

Men om du inte kommer in…ska du då inte söka dit igen nästa år? I så fall ska du väl inte ha nån iller? Bara nyfiken

sarae
0

#2 ska du vara på smögen?? häftigt! jag är på bohusmalmön, 10 minuter bort med båt hela sommaren!

skrollan
0

ja, vi åker dit varje sommar. Pappa bodde där när han var liten. Det är en frihet att kunna vara där, så fint och mysigt! Nehe, vad coolt! Mysigt på båt, jag är född på båt (var jämnt på båt när jag var liten) :)

niinnis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Soffi- Det hade verkligen varit roligt att hälsa på någon dag. Har inte så mycket för mig nu såhär på sommaren! Vi får höras på msn! ;)

Skrollan- Det hade varit jätte roligt att passa dina små liv. Jag verkligen längtar, hoppas ju på ett sätt att jag kommer in på internat skolan men ändå inte.

Sophia_doos- Hej, nej jag vill inte missa ett helt år på skolan, det är det trotts allt inte värt då jag får en 1 årig frisör utbildning som kostar 60 000 kr av mamma ifall jag går klart gymnasiumet här i göteborg. Och då har jag ju faktiskt 2 möjligheter, omvårdnad samt frisör möjligheter.

Var tvungen att lägga ut en bild på baksidan av vårat hus finns. Så ni får se hur underbar natur vi har här på landet trotts att det luktar lite hästbajs vilket inte jag tänker på, men andra gör det! ;)

niinnis
0

En till på våran natur och hästhagar. :)

niinnis
0

Och slutligen en på min häst i paddocken. :)

babsan
0

#8 söt häst :D