Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 176 ggr
illertjejen
0

man borde ha kamera eller?

jo jag ska eller ja iaf jag tror att ja ska få hem en iller i sommar det är vad jag hoppas på iaf…Det verkar som illrar hittar på så mycket bus hela tiden och då fundera ja på…efter att ja kollat på massa roliga kort o filmklipp här på iller.ifokus att man borde ha kamera…Tänk om ens iller hittar på nått sånt kul som att välta ner alla blomkrukor i vardagsrummet **fniss** om man berättar för folk va ens iller gjorde då är inte reaktionerna inte lika kul som om man visar en bild på vardagsrumsgolvet me söndriga krukor och jord:P eller? nu kanske de va ett dåligt exempel på vad en iller kan hitta på för bus men det sägs ju att en bild säger tusen ord? men digitalkameror är ju så dyra nu förtin tycker jag och videokameror me men de e värt de eller? men jag som ska skaffa iller behöver ju pengarna te illern..? men de e ju kul o kolla på sen när illern blivit vuxen kolla på valpbilderna o säga "tänk så liten du var då" hehe :P det är va ja tycker iaf …

[tiiia]
0

det finns digitalkameror som inte är så dyra också. t.ex teknikmagasinet har digitalkameror från 149kr. Visst de är inte de allra bästa, men om man bara ska ta bilder att lägga upp på nätet och så så räcker det faktiskt :)

illertjejen
0

#1 hehe tack tack för tipset:P

Sara
0

Jag använder min mobilkamera. Blir inte de bästa bilder men det fungerar.

Sara

Faxlin
0

Sedan kan man faktiskt köpa billiga digitalkameror på tradera eller blocket. Gör inte så mycket om den är begagnad tycker jag .-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Kamera skulle man ha med överallt, man vet aldrig vad som kan hända. Det är många gånger man hade önskat att man hade med den när man är ute. Som då jag för ca 3-4 år sedan var ute själv i skogen, hade satt mig att fika då en vildiller hona med minst 6 valpar i ca 7-8 veckors ålder gick fram i gläntan jag satt i. Men tyvärr så hade jag glömt att packa ner min kamera