Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 209 ggr
HannaM
0

Söndag

Hej hej på er alla, jag har tråkigt och är ensamen eftersom min kära sambo drog till London över helgen så nu får ni gärna berätta vad ni oc hera illrar har/ska ha för er så jag får nått att göra eller kanske nått bra tips=)

Madde
0

här hemma blir det och städa ut hela sovrummet. Så jag kan ta hem en ny säng och sånt. =)

Hade gärna haft mina illrar här hemma men jag städar just nu för de och så att jag nu ska leta igenom varje skrymsle och vrå för att ingen av de i framtiden ska bli dåliga och få i sig något.

Nu ska jag verkligen ta lärdom av Benjamin.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

HannaM
0

borde också städa sovrummet, just nu får elliot inte vara där eftersom det ligger så mycket kläder på golvet och jag vill ju inte trampa på honom av misstag om han får för sig att somna i en tröja eller så…

Theres
0

Jag ska städa mitt rum som ser ut som ett kaos efter nattens bravader :P Nedrans Melwin till soptunnevältare :D Och Dumma Epona som bajsar på parkettgolvet!!!

golf.ifokus.se

HannaM
0

parkettgolv är fint=) det har jag i vardagsrummet, och fuskparkett i resten av lägenheten…  så härligt att torka bajs ifrån

anetka
0

jag och tösen min har suttit ute på balkongen och solat lite. Eller tiffany har väl inte solat direkt utan försök kräva i krukorna när jag inte ser. Ska snart börja fixa och förbereda lite inför nästa vecka. Har studentbal och student då =)

Smeagol
0

Har oxså tråkigt=( Pojkvänen har varit i gbg i helgen så han kommer ej hem förens 10 ikväll eller så =(

Sara
0

Jag är totalt utmattad efter att ha hållt igång med student och studentkalas sedan i torsdags så jag bara njuter av att slappa.

Tänkte ta en storrengöring av illrarna sedan. Öronrens, kloklippning och bad.

Sara

skrollan
0

thessan_87

Parkettgolv + iller = bajs är inte bra!!! Det har jag också lärt mog :)

Theres
0

Inte bra alls, men jag har inte orkat ta bort det än Förvånad

golf.ifokus.se

[jenkass]
0

jag har städat lägenheten och solat lite på balkongen ;) sen hade jag tänkt ta en promenad med toxi men det  får vänta tills ikväll då det inte är så varmt..

Theres
0

det är ju svinkallt ute Skrikandes

golf.ifokus.se

[jenkass]
0

#11 hehe här är det 25+ ! fattas bara en paraply drink så känns det precis som utomlands ;)

Theres
0

#12 här är det bara 18 grader =/

golf.ifokus.se