Hjälp mig!
Hej! Jag köpte min iller Gosan för ca 2-3 månader sedan. Jag hade fått ett samtal på dagen och åkte ned ned med min bro och hämtade upp henne i Jönköping, hela bilvägen var jag jätte spänd och det är ju några timmar dit från Stockholm. Dom som sålde henne bodde i borås men var vell för slöa för att komma halvvägs. Hur som helst, Jag köpte henne för 1500 kr eftersom hon var 2 år men hade transportbur och massa iller saker jag skulle få med. Precis efter jag hade gått ifrån hennes (nu) förredetta ägare. Ringde min brors sambo och berättade att Gosan fanns på blocket för 700 kr. Då hade dom jag köpt henne av köpt henne av kvinnan som sålde henne på blocket, och haft henne någon vecka och sen sålt henne till mig.(förmodligen för att kolla hur mycket dom skulle tjäna på det.) Jag lovade att smsa när jag kommit hem så dom kunde veta att det gått bra. Påvägen hem smsade jag och sade att det gått bra så länge och frågade efter datumet hon fyllde år. Jag fick ett svar. Men nästa gång jag smsa då jag kommit hem svarade dom inte, tänkte inte så mycket på det då, men efter att det varit tyst i nästan en vecka så smsade jag och fråga hur det gick med sakerna dom skulle skickat på posten. Fick inget svar. Sen dess har jag försökt skicka sms, mail och ringt en massa samtal, utan svar.
Jag är så besviken på dom som sålde henne till mig, men jag undrar mest om någon vet vem kvinnan som sålde henne på blocket är. Jag har mycket frågor som jag inte fått svar på. Jag vet att hon även sålde en annan iller samtidigt, men minns inte vad hon heter.
Mvh Sofie och Gosan
// Sofie, Gosan och Silje. =D

Tänk på PUL och publicera inga namn i tråden utan skicka dem per PM om ni har tips!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Hette hon Gosan från början? Har du kvar någon av blocket-annonserna?

Denna tösen och hennes kompis finns någonstans här inne på annons också. Sen vem som köpte dem från henne vet jag inte.
#3Hon hette gosan utav hon som sålde på blocket iaf. Kan inte se länken, testa att skicka igen?
okej, tack så mycket.