Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 1409 ggr
animal-lover
3

Valpar snart :D

Nu är det bara 11 respektive 13 dagar kvar tills Esther och Annie får sina valpar !

Damerna är så runda och fina så jag hoppas det är bäbisar, men det ser så ut på vulvorna och jag har inte haft fel dom senaste 3 gångerna :P

Valparna beräknas bli viltfärgade, mörkt viltfärgade och blackself

Bilder på dom blivande mammorna kommer snart :)

[morat]
1

Vad roligt! :-)

JossanH
1

Grattis och hoppas det är bebisar där inne :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

TereseStromberg
1

Åh ska blir så kul o se de små när de kommer! Skrattande
Plexus ska kika massor på datan när bilder kommer upp! Hälsar grattis!! :)

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

Mixxy
1

Åh man blir ju så sugen på att åka förbi och bara titta på de små när dem fått växa till sig lite. Men det vet ju alla hur det slutar ;) Valle hälsar lycka till, till syrran och Annie :)

FerretCrow
1

Grattis ska blir roligt att följa dom. här hemma är det alldeles för längre kvar tills det blir valpar ;)

kredka
1

Grattis :) Hoppas det blir många fina valpar :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

animal-lover
0

Tackar alla :)

Tänk Tezz att lilla Plexus ska bli morbror, så det är bäst för han att han sitter framför datorn och säger att dom är söta :P

#4 Bara att komma hit sen :D

#5 Tackar så mycket. Håller tummar och tår att det blir valpar hos dig, ska bli kul att följa dina oxå :)

#6 Tackar :)

animal-lover
0

Nu har Annie fått sina valpar (2 dagar före beräknat) det vart 4 levande valpar :)

Nu väntar jag bara på Esther som ska ha när som helst :D

FerretCrow
1

Grattis igen till 4 valpisar =)

animal-lover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3 valpar vart det som klarade sig

Och här kommer en bild på dom, det är 2 hanar och 1 hona

animal-lover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till Glad

FerretCrow
1

något nytt om ester nu då? håller tummarna för henne och det vet du =)

animal-lover
0

Nej men hon har ökat från 1163 till 1179 och så har hon börjat fylla tuttarna lite så imorgon tror jag jag ringer och ber om att få komma och göra ett ul. Vill ju inte om det är valpar att dom ska bli förstora så dom inte kommer ut :S

Men tror nog hon luras men vi får se. Om hon går tom och börjar löpa igen så parar jag nog om henne

FerretCrow
1

#13 Ja men om det visar sig vara valpar på Ul kanske du kan kolla om dom vill sätta igång henne så risken för övertid minskar och det blir problem. Men jag tror fortfarande på minst en trio där i magen =)

animal-lover
0

Inga valpar för Esther, var på UL och det var tomt i magen på henne :/

Får se då om hon löper om. Om hon gör det så blir det ett till besök hos Susan och älskade lilla Countach/Frodo :D