Jorm är hemma!
Nu har vi kommit hem med vår lillkille Jorm, från Malin på Murgrönans. Han är helt underbar, vi är så totalförälskade! Och som tur är verkar Aiia hålla med :)
Aiia är förresten till vänster på bilden, och Jorm fläker ut sig till höger :P Fler bilder kommer, idag har vi varit så upptagna med att lära känna varandra och med att belåtet titta på när han busat omkring på sitt underbart klumpiga, valpiga sätt :)

vad kul grattis :D:D:D härlig bild :) o jättesöta illrar
Underbart med så trygga valpar!
Sara
han var jättesööööt. och han ser väldigt hemmastad ut redan, så skönt! :)
#0 Grattis! Underbart att det går så bra med Aiia och Jorm, han ser jättesöt ut. Hälsningar Ammi, Pyret och Tjelvar

Ja, söt är han så det räcker och blir över! :D Och han verkar faktiskt känna sig rätt trygg, han sov nästan hela 12-timmars tågresan hem, med små besök utanför transporten då och då då han tumlade runt i våra knän :) Och nu, efter en promenix i skogen och lite köttätande har våra hjärtan somnat intill varandra. Två små knyten av kärlek, i tell you! :D
#4, Tack Ammi :) Ja, Aiia sköter sig riktigt exemplariskt, en liten brottningsmatch i början, sen har de busat och myst sen dess! Det känns jättebra, vi blir så stolta över tjejen! Och killen också för den delen :) Pussa Pyret och Tjelvar! Kram!

#5 o vilken aptit på kött de har då!! Hackade upp lite fläskfilekrafs till de båda. Marwin tog en o…tuggade lite långsamt medans det såg ut som om det var daggmask han fick till middag. Dookie däremot högg in som en piraya. Där fick man vara noga med att inga fingrar kom i vägen *flinar*

daggmask, slemmigt men mättande.. hihi

"ingen tycker om mig, ingen vill ha mig, bara för jag äter mask *gnolar*

vilken sötnöt! å va roligt att allt gått bra!

#6 - Ja, här har vi också kalasat på kött, det slank ner rätt fort! :D
#9, tack! :D