AMHS Illertorg passerar.........
……..på sin hemväg från Stockholm hela E20 nedåt. Så är det någon som vill handla är det bara att höra av sig. Butiken ska tillsammans med Anders delta på utställningen, Scandinavian Ferret.
Jag behöver veta senast lördagmorgon kl 05,00 vad som ska tas med.
Säkrast är att skriva till amhsiller@amhs-illertorg.se då jag inte är här och läser så ofta.
Eller så ringer du direkt 070-878 11 79.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Vart går E20? 
golf.ifokus.se
Städer han passerar är Mariestad, Laxå, Örebro, Arboga, Eskilstuna, Södertälje och Stockholm.

Inte mig alltså 
golf.ifokus.se
vart bor du då? Jag ska nog hamndla : D

Jag bor i Nybro :(
golf.ifokus.se
kanon att folk kanske kan handla på det här viset. =)) Super och få det till dörren. Däremot så behöver jag inte det då jag ska till skövde i morgon. =) så jag har rätt nära ändå till butiken =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Puttar lite ifall det är någon som har missat tråden.

Kommer du möjligtvis till nyköpingsträffen? Om inte så ska jag köpa lite saker innan, men tänkte om du ändå kom dit? =)
golf.ifokus.se
#8 Inte som det ser ut nu 
Hur långt ner då? jag vet inte var Scandinavian Ferret hålls ;P

Näää.. dumma Nettan !!
Jag som ville köpa en 20 kg vitalin då…*snyftar så högt att Amhs kommer av empati*
#11: när är träffen i nyköping???
Jag är lite borta vad gäller träffar just nu. Kanske jag har möjlighet och ta med mat dit.

Den 30 juni har jag för mig
#13: Hmm kanske kan försöka ta mig till Nyköping då, finns ju en i lindesberg som har skaffat iller och kanske vill komma ut och träffa lite folk: =))
Men vore det intressant i så fall nettan så hör av dig gällande maten, då kan jag fixa det hela. =) Jag ska nämligen förbi skövde om 3 veckor. =))
mvh madde
#13 Då fyller jag år :P
#13 Då fyller jag år :P Haha, kanske inte så intressant att vet, men ändå :P Vad kul det hade varit att gå på den träffen, men jag har ju ingen aning om hur jag jobbar =(

Jag vill ha massa saker från AMHS iallafall :P Eller…3 saker åtminstone :P
golf.ifokus.se
#14 Japp som Nettan säger är det den 30 Juni

Toppen Madde.. jag kontaktar dig om 2 veckor ungefär.. TACK!!