Illerträff i Sthlm?
Hej alla!
Är det någon mer än jag i STHLMs området som är riktigt sugen på att försöka få till någon "mindre" träff med pälsar någonstans?
Jag har ju inte träffat så många med iller än och jag tycker det skulle vara så otroligt mysigt och trevligt att få ihop ett litet iller tokigt gäng att bara hänga med någon dag och fika och prata pälsbollar :D
Någon mer som känner sig sugen? :)
//Belinda aka Zandrama
Vi kanske kan göra en repris på maj-träffen i haga parken från förra året…tyckte det var jätte trevligt och väder var perfekt också för att sitta ute :)
men om du har lust att träffas tidigare så är Du alltid välkommen att komma och hälsa på mig med dina pälsar :D
Välkommen till ferretplanet.se :)
Jag tycker också att vi kör en repris på träff i Hagaparken i maj, då har det säkert blivit lite varmare ute. Vi kommer gärna bara det inte krockar med något annat :)
Jag är på =D Har min första iller nu och skulle vilja träffa fler folk med små pälsbollar=D
// Sofie, Gosan och Silje. =D
Jaa det vore superkul! :D
Vi är oxå på 
Titta gärna in på vår sida http://www.diamantens.cybersite.nu
Jag och min man är också jättesugna på en Illerträff i Stockholm :) Vore supermysigt att picknicka någonstans när det är fint ute!
WOHOO!
Komma överrens om ett datum eller?
^^Jag är taggad
vi kan kanske kolla om första helgen i maj passar alla? (5,6 maj?) i hagaparken?? OM vädret tillåter ;)
Passar bra för mig=D
Vi kan tyvärr inte första helgen i maj :( Jörgen är bortrest (bröllop) och Jessica får nog svårt att komma iväg eftersom vi förhoppningsvis har små valpar då som bara är några dagar gamla :)
#11 oj vad roligt med valpisar! hoppas ni ska få minst lika fina valpar som förra året :) då kanske tredje helg i maj? (19, 20??) med tanke på dagens vädret så kanske mot slutet av maj har vi chans till bra väder ;)
Ja närmare slutet av Maj skulle nog passa oss också :) Dock har vi ingen hage så vi får se hur många av pälsarna vi kan ta med oss xP
//Belinda aka Zandrama
Samma här, men har bara en pällsboll så
Om jag minns nu rätt så var det flera förra året som kom utan hage och det funkade fint fint ;) så en hage är nog minsta problem ;) vi får bara hoppas på att vi ska få lika lyckad träff som förra året
#15 Ja vi tänker att transportburarna borde räcka så får dom komma ut en hel del istället i sele :)
Det brukar uppskattas ^^
Ja det hoppas vi också :D
//Belinda aka Zandrama
Jag kommer förra årets träff var kanon men sätt ett datum för i år.mvh
Lördag 26:e Maj? Vad säger ni? :) Haga parken eller Tantolunden?
//Belinda aka Zandrama
Lördag 26/5 låter bra för vår del, helst Hagaparken men båda funkar :)
Tycker Hagaparken låter bra för dit hittar jag :D
Vart spelar ingen roll för mg iaf
Jag tycker Haga parken för den ligger nära hem för mig
haga parken ;) där finns mycket plats med både sol och skugga och vi var mer eller mindre lämnade åt oss själva :D
Hagaparken it is then! :D
//Belinda aka Zandrama
Puttar upp denna tråd ifall någon har missat träffen :)
Vilken tid är det som gäller? :)
Några förslag på tid? Vi måste dock ta oss hela vägen från Alby, så inte alltför tidigt ;) (vi gillar sovmorgnar ^_^)
//Belinda aka Zandrama
Jag föreslår kl 14. Vad tycker ni om det?
#28 Jag tycker det låter toppen!
//Belinda aka Zandrama
kl 14 låter kanon :D ska vi träffas vid ingången som förra året? den närmast busshållsplatsen??
aaah, tråkigt, den 26 på kvällen kommer vi hem från vår semester.. så då missar vi träffen tyvärr. Men hoppas på att kunna vara med nästa gång :)
Oh vad trevligt med illerträff! Jag har ingen iller själv men planen är att skaffa en nästa år, så det skulle vara kul att träffa många innan dess :)
Går det bra om jag och mn kille kommer med den 26e och pratar illrar?
#31 Synd att ni missar träffen, men det blir fler :)
#32 Absolut, det är bara att dyka upp.
Verkar tyvärr inte som att jag kan komma.Shadow har troligen fått skabb vet mer imorgon hör av mig då.Johan

åh…. jag är ju på kurs den dagen…..!
jag röstar för att vi kör en till illerträff lördagen den 30/6 ;)