Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 307 ggr
TanjaS
0

Oroad för Svea 9,5 år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har börjat bli pjåskig då de gäller Svea. Ja mena hon är ingen ungdom längre (även om hon ibland har ett himla håll igång) Så fort jag vart ute eller sovit eller nåt måste jag kolla att de är okej. Känner att de ibland är lite till överdrivt men vad gör man då lilla hjärtat ha ett par år på nacken nu… Tycker jag att hon inte ha ätit på länge måste jag väcka henne för att lyfta henne till matskålen. Hon äter ju så ofta annars så… Hon undra nog ibland vad jag sysslar med… ÄLSKA HENNE SÅ MYCKET! VI HA VART MED OM SÅ MYCKET UNDER VÅRA ÅR IHOP.

[Tizzan]
0

Söt tanten.

Smeagol
0

Kan förstå att det känns jobbigt för dig. men ingen mår bättre av att du oroar dig,. varken du eller din söta iller. Vad glad att allt är bra och att hon har fått leva så pass länge. Glädjs åt varje dag med henne=)

Sara
0

Vet precis hur du känner dig. Jag har iof inte haft nån så gammal iller men däremot insulinomsjuka illrar och jag är precis likadan med att kolla om de andas, är uttorkade, vaknar lätt eller äter ordentligt.

Sara

babsan
0

stackare, jag  vet hur det känns :(…. men om hon inte är sjuk så är det ju inget att oroa sig över men om du tror att det är något fel så borde du kolla upp det hos veterinär…lycka till :)

TanjaS
0

Nej hon mår prima men tanten e gammal o jag ha jobbat med äldre ganska länge så… Är ju inte överdrivetpjåskig men ibland känner man de så… En sådan gammal illerdam är de sällan man hittar idag…

babsan
0

#5 nej det är det inte, men därifrån jag köpte Bab´s hade dom en iller som va 12 så hon kan nog leva några år till :D

TanjaS
0

#5 mig veterligt är de bara robin som ha en tolv årig iller… Mycket sällsynt idag eller vem köpte du din iller ifrån? Tror Svea är äldsta illerdamen i sverige idag då som kastrerad hona…

babsan
0

#7 från Anders Lindius :)