Ferret Couture!
Tänkte ge er ett tips på en sida med häftiga illerkläder m.m
Säkert många som redan vet om sidan, men för er som ännu inte hittat dit. Here you go:
hur är det med betalning? har själv inget kredit kort men kan man betala via internetbanken eller postförskott?
Tror bara du kan betala med Visa kort eller liknande…
cool sida!!! hehe
läste på sidan att man kunde betala "by bank transfer" menas inte det med internetbank? eller det kanske itne funkar från sverige till england?
hur kan en iller ha på sig en tröja? försöke´te i vintras när det va så kallt men nej då… det var hemskt att ha på sig…
*putt* någon som vet hur betalningen fungerar? (#5)
#5 tror du endast kan betala med visa kort eller liknande från sverige… :(
hahaha höll på att garva ihjäl mig när jag läste trycken på tröjorna. Skulle jag köpa en tröja till en iller så skulle det ju va en sån med ett givet tryck ;) Gillade starkt den där det stod "Something wicked this way comes"
Har dessutom haft den melodin på hjärnan hur länge som helst (de sjunger ju det precis i början i en av Harry Potter filmerna, tvåan tror jag).
hahaha

hahahaha, "just hand over the treats, and nobody gets hurt!"
"i have flying monkeys, don't make me use them!"
vilken underbar sida!! jag saknar dock en "i'm with stupid":P
#10 i'm with stupid finns…men jag tror den e på en stickad tröja….den e så klockren…buffy borde ha en, fast med en pil åt varje håll ;)

haha, eller "öl byggde denna vackra kropp"
Är det någon som ska beställa något härifrån snart?
Är det någon som ska beställa något härifrån snart?
hade planer på det men sen blev jag lite väl pank ;)
#15 ok, har du tänkt att göra det inom den närmsta tiden? nästa månad? för tänkte om man kunde gå ihop några stycken eller något för ajg har inte något visa kort så jag kan betala :S så kan man ju bara föra över via internetbanken sen..
jag vet inte riktigt…har typ nada inkomst just nu så jag får se..tror inte jag får lön för sommarjobbet förrän typ juli eller något ;) sen vet jag inte vad jag ska beställa ännu hihihi
hehe okej ;)
Men är det någon annan som funderar på att beställa inom en snar framtid så hojta till =)

jag har kollat på det, jag tror jag kommer försöka få en beställning gjord efter den 25:e Juni, när jag har fått min lön, jag lovar dock inget, vill se hur mkt jag får osv först;).
den där "tröjan" La La La I'm Not Listening va ju för söt:P kan tänka mej att illrar tänker så ganska ofta:P