Det här är bara stört!
Min flickvän la upp den här bilden på facebook, ni ser ju bara vad äcklet skriver
*redigerat av medarbetare*
Amanda är min tjej och jag är Matilda på bilden som skriver
Undrar jag om det är lagligt att hänga ut folk såhär. Tror inte det… 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Sedan är det ju upp till varje djurägare att avgöra vad man skall göra med ett djur som inte fungerar. Känns som det är olagligt att skjuta djur själv, men hade hon avlivat hos vet. hade jag respekterat beslutet. Kan fullt förstå de som hellre vill avsluta sitt djurs liv på ett värdigt sätt, än att riskera att slussas runt mellan en massa hem. Jag tycker att varje djur borde få en till chans och det är trevligt när även problemillrarna tillslut får det bra, men jag respekterar folk som tar beslut om avlivning det är också ett drag av ansvar.

Att du lagt ut detta här utan att radera/cencurera namnen är tyvärr olagligt
Är det inte redan ute i.o.m. att det är FaceBook?
Det är ju inte direkt en e-post konversation eller sms vi talar om, men visst ska man vara försiktig med att hänga ut folk. Kan lätt slå tillbaka.
Det är en sak att en person själv väljer att skriva saker på ett forum eller liknande, och får ta skiten för det. En helt annan när någon väljer att publicera sagda saker på en helt annan plats med namn och allt i syfte att just hänga ut personen ifråga. Det är inte ok, och jag förstår inte varför ingen har tagit bort dethär ännu!
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

#5 personen är ju inte här och kan försvara sig och är nog heller inte medveten om att det finns här
Ojfan! tänkte inte på det och hittar inte hur man får bort inlägget, hjälp?

#8 enbart en sajyvärd kan ta bort detta
#9 den är redan redigerad. Det är fritt fram att diskutera andra människors syn på illrar och hur de förväntas vara, men vi hänger inte ut personer som inte deltar i diskussionen.
Sajtvärd på Iller.ifokus

#9 jo jag ser det men svarade på att enbart Sajtvärd och Medarbetare kan göra detta om man själv inte hinner den första timmen
Bara jag som inte kan se bilden som Matilda lade upp?
Som du ser högst upp så är inlägget redigerat och läser du i tråden ser du även varför bilden togs bort.
Sajtvärd på Iller.ifokus