Illervalpar
Murgrönans illeruppfödning fick 9små valpar av Freja natten till den 8april. Tre charmiga grabbar och 6fina små flickor =)
För mer info om oss kontakta mig på: murgronansilleruppfodning@hotmail.com alt. ring: 073676443 (obs, kan vara svår att nå via tel!)
Åhh, sicka härliga små videkisar!
Sara

Så goa :o))

åååh. Jag som så gärna vill skaffa en liten kamrat till Leiah och mig! <3
Hur söt får man lov att bli :)
Tycker inte att man borde få lägga in såna söta valpbilder faktiskt, man blir så svartsjuk och vill bara ha mera ;) Vad är det för färger på dom stolta föräldrarna? :)
o dom har börjat få päls också… ajaj, nu börjar tiden då man ej får öppna bilderna i valptrådar för då kan man knappt hålla sig!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag håller med dig JossanH! :) man får passa fingrarna ;)
öhm malin, angående spångamässan, *host* jag skulle inte våga lämna dom där dunbollarna hos mig..;)
"Va? Vadå 9 valpar? Det var väl bara 5?!" (och 2 stycken i vardera av mina fickor) ;)
Okej, så att då blev det ingen albino?

åh vad pluttiga.. Grattis !

Grattis till bebisarna.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#10 ingen albino
#11 #12 tack :-) De äter växer oxh växer….
Åhhh! Så söta de är! Redan! Så underbara…*håller tummarna hårt* :D

helt underbart söta!
oj vad de var söta. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Helt jättesöta!

är det bara jag som inte får fram hemsidan när jag klickar på länken?
GRATTIS!!! 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#19 Jag kan inte heller få fram den. Det fick jag inte heller när jag skrev in addressen i ett nytt fönster. Men det kan vara vår dator som muppar sig också. Den är inte så kry… :(

Jag behövde öppna upp länken ett antal ggr innan det funkade.. Men till slut funkade det för mig iaf!
konstigt att ni har problem att komma in på hemsidan, går alltid på första försöket för mej oavsett dator. hmm *funderar på varför*
#20 tack =)

Jag kommer inte in hur jag än gör.
samma här..

inte jag heller
Kommer bara till en sida som säljer subdomäner.
Sara

aa precis, där hamnar jag med
den förra länken var det ett "s" fel på..
opps, var vist lite snabb på fingrarna där. tack Robin för att du rättade till felet :)

åh, vad roligt Malin vad söta det är!! åh, ser så lena & mysiga ut!!! Grattis!
Jag vill se mera bilder! :) Hemsidan funkar inte alls för mig. En massa virus som försöker angripa och jox :(

Nä nu får ni sluta med dessa räliga valpbilder… Orättvist juh
#31 tack, de är lika mysiga som de ser ut 
Tråkigt att hemsidan ej funkar klokt för er =( Vet inte vad jag ska göra åt de??
Fler bilder kommer snart, har fotat lite. dok har jag för hög upplösning så jag måste minska alla bilderna för att kunna lägga in dem här. Så lite tid tar de men fler bilder kommer, de bara växer o växer =)
Herrejissans sicka små dunbollar! Tänk att Funny och Trazan har varit så små… ÅHHHHHHHHHHHH!!!
Sara
Va fina !!!

Gudomligt söta småttingar :)
Hihi, jag bara myser jag… 
Tack, de bara växer och växer. Fler bilder kommer snart *uppmärksammar annonsen*
Dom blir bara sötare o sötare

huva om man är så söt måste det vara olagligt
ahh va söta dom är :D
snutte gull :D

åå vad söta..

åhh, va söta dom är =)
Hihi, de är de sötasta! (och en av dem ska snart bli vår!)
sötnosar! va äter dem flr något? när är de leveransklara? hittat ngt hem ännu?
#49 extra kul för dig att följa bilderna här inne då förstår jag!! grattis!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#50 De är fyra veckor nu -alltså inte leveransklara ännu på minst lika länge.
De äter "valpvälling" -mixad torrfoder, köttfärs, lever, hjärta och lite smått och gott;-)
ojoj puttenuttigt, ögonen har börjat öppnas nu -mer eller mindre *ler*
Det är NU det börjar! Valparna är över allt och är på vift mest hela tiden, magen kurrar konstant och tänderna kliar. Härligt.
Jättesöta valpar!=) De blir säkert jättefina :D

De är så himla fina :o))
Vad blir det för färg på dem små liven, är intresserad om inte alla redan är bort lovade.
#58 Har hon inte skrivit ngnstans att de blir mörkt viltfärgade? Tyckte jag såg det :P Kanske såg fel :P

Åhhhhhh vad söta =D=D

Extremt söta dem ä =) Nu börjar dem springa runt och upptäcka alla världens saker eller?

åhh, sötaa :) vilken lyllo du är :)
NÄÄÄ förbud på sånna underbara bilder! Jag får ju fnurp här hemma! Valpsjuk som få!

Nu börjar det bli riktig dreggelvarning på de små. Innan var de söta, nu är de helt underbara!

Å, vilka söta små rackare de är!
Hihihi! *hoppar runt i ring och sjunger* "För jag ska få-å en iller, för jag ska få-å en iller, för jag ska få-å en i-illeeeer! Fy fan vad jag är gla'!" 

Fast Robinsnel fixade till länken så funkar den ändå inte för mig…taskigt när man vill titta på dom små=´/ vill se juh
FARLIGT söta valpar.. som sagt… :(
LÄGG AV !! f*n va söta.. snutte gull gull
Tror minsann du har begått ett brott, visa inte sånna fina bilder här… Man blir ju helt förälskad.
Grattis Malin!!
Så underbart att höra om en kull som det går bra för!!

åhhh herregud vilka små underbara gryn…

Ohh, de är så söta att det borde vara förbjudet att visa sådana kort här inne.
Glad för din skull att höra att det gått bra med din kull. Hoppas för allas skull att det blir bra kullar i år och att alla har samma tur som dig. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag blir bara utslängd från din sida… ska se om killens dator har bättre skydd.

ooooooo, dagens omanligaste svar: herreguuuuuud, va söta!

jag tror jag blir sjuk så fort jag ser illervalpar.. dregglar som en galning;P

o en sak till, så länge dom bilderna finns i tråden, sluta aldrig putta!
Gode tid, är alla tingade?

# 68 Stämmer in i sången 
"För vi ska få oss en Dookie, För vi ska få oss en Dookie…lalala"
#81 Åh, ska du också ha en valp från Malins kull? Var bor du nånstans? När ska du hämta?
Vi ska hämta en bit in i juli, för vi ska vara borta en vecka och har ingen möjlighet att ta med valepen… Men den som väntar på nåt gott! :)

# 82 Japp…vi ska oxå ha en valp ifrån kullen. En liten hona.Vi bor i Salem…3 mil söder om Stockholm. Vi fick klart med malin igår så vi har inte hunnit prata så mycket mer men ska göra så i veckan så när vi får den lilla vet jag inte än. Längtar redan dit 
Jo det är så sant… väntar inte för länge
Var bor ni föresten?
Hihi, vi ska också ha en hona :) Vi bor i Umeå.
#73 tack, ja kullen har rett sig bra och jisses va de väsxer!
jag var borta över helgen och *vips* var de STORA när ja kom hem!!! De ligger mellan 250-300gram, tjocka o goa. Dia har de i princip slutat med. Blött torrfoder är okej att äta men torrt är godare , kycklinghjärta är lördagsgods *fnissar* De är så matglada och härliga! Får mat 3-4gånger om dagen nu och det slukas med god aptit! i helgen blir det kycklingvingar.
Nya bilder när de fick följa med på landet och upptäcka det spännande prassliga hö't.
NÄMEN vilka söta små SKRUTTAR! De har ju blivit jättestora! Jag kan knappt bärga (stavning?) mig! *biter naglarna*
har fått ett tips att man kan ju gå direkt in i valpdagboken genom denna länk http://valpdagboken.blogspot.com/
Hoppas de funkar bättre, vet inte vad de e för krångel med hemsidan =(

Vad utfodrar du dem med Malin? anabola?
Nämen guuud vad söta!!! *sitter o klappar skärmen*
Blir trååånsjuk här!
Sara
#91 haha ja man skulle kunna tro de ibland. Men ja får nog lov att säga *hemligt recept* istället ;-) *ler* De är helt naturligt matglada, och de har smak för de som är lite fetare och lite proteinrikare så de vet själva bäst vad de ska äta *skrattar* De är inte kräsna kan jag säga, men de föredrar en köttbit framför en gurkbit. Gurka blir man ju knappast stor av så…*gissa vad jag ska göra nu -valpar*
Ska också få en valp.
Längtar sjukt mycket. (och oj va stora de har blivit fort)

Vad häftigt att de äter kycklinghjärta. Jag såg när Falo försökte mata sin Tengil med kycklinghjärta. Mesproppen tuggade och tuggade i ca 5 minuter och sedan gav han upp. Det är ju sådan rejäl muskel.
Otroligt söta valpar Malin. Tur att jag har köp-stopp här hemma. Annars hade jag hört av mig på studs.
tur för dig malin att dom intr var tillräckligt stora för att följa med på mässan..jag hade dött haha. usch hade aldrig kunna lämna ifrån mig dom där igen ;)
#95 jadå de började tugga Frejas kycklinghjärta för 1½vecka sedan och då började jag också ge dem varsitt hjärta ca en gång i veckan. De blir helt saliga. haha som ungar på julafton. *mums* Mina andra vuxna mumsar också hjärta gott, det är en favorit.
Kan inte förstå hur valparnas små tänder kan slita loss lagom bitar att svälja men lyckas gör de och inom 5min har de tryckt i sig sin del. Föder ju upp valparna på delvis naturlig det och det uppskattas nog enormt mkt av dem att slippa knapra torrfoder dag ut och dag in *ler*
Kan man köpa bara hjärtan?
Sara
#98 ja kronofågeln säljer både enkel och dubbelpack av kycklinghjärta och kyckling lever. Finns typ i 1 av 3affärer, kolla i köttdisken nästa gång du handlar ;-)
Ska ta och kolla om mina vill ha, kan inte tänka mig det men kolla kan man alltid.
Sara

så sjukligt söta!:O
Ge dig!!! *Slurp*
Sara

åhh, vad underbart söta!!! =)=)=)=)
Valpdagboken är uppdaterad med nya bilder…inte tid att lägga in i tråden då jag måste minska alla bilderna innan så ni får njuta av de jag har på hemsidan =)