Är så glad
Så jag måste skriva en bit här. Har ju haft sånt tonårsproblem med min könsmogna Marw. Det har varit rent…vansinnigt. Trodde en stund att jag förlorat min söte till trollen eller gud vet vad. Idag…1 vecka o 3 dagar efter att han blivit kastrerad är det en helt ny…eller snarare på god väg att bli min vanlige Marwin igen. idag är den första dagen då de frustrerande slickningarna på händerna o armarna är bort :o)) Gosigt kan man tycka…de första dagarna men efter att ständigt blivit slickad i över en månad…det är inte lika gosigt längre då. Idag har även varit en dag då han uppmuntrat till lek (han har inte haft tid att leka under den här tiden utan det har varit mattemattematte) Ha…nu när jag skriver sprang han o hämtade sin plingelspindel o gömde :o)))
Även ett mönster som gjorde mig tokig förut var att när jag satt här vid datorn så smög han upp i fönstret-till husses datorstol- till datorrbordet…o steppade på tangentbordet. Mycket jobbigt ett par gånger på raken. Nu NJUTER jag av att han gör detta. Han är på väg tebax…o jag är så lycklig.
Han har föresten inte bitit mig på lite mer än en vecka nu :o)))
åÅÅ va underbart att höra!! Hoppas att det fortsätter åt samma håll..:D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

vad kul =) hoppas det fortsätter att gå bra =)

jag hoppas det jag med. men jag kan inte tro annat. O skulle det sluta här…its fine. Han är glad igen…o jag är lycklig :o)

#3 jag förstår det =) jag skulle oxå bli överlycklig :)…
Gud va skönt att höra!! nu e ni på väg åt rätt håll ;)

haha…jag går bara runt o ler här i dag. Tog just upp marwin för att mysa (har vi inte gjort på länge) han låg så gott…ovanligt still…o la av världens mysskunk!!! O jag bara tycker det är underbart haha. Knäpp man är ;o)

Grattis!! Som sagt ofta hjälper det att kastrera.
Haha.. Du var helt klart hans hona!
Sara