iPhoneskal
Har målat mitt första iPhoneskal :D!
Har inte hittat något som jag velat ha tidigare och än mindre med en iller på. Därför tog jag saken i egna händer och gjorde ett eget :D!
Är inte riktigt klar ännu, färgen måste få torka upp helt först =)! Funderar på att skriva något på skalet med =)
snyggt och smart ;)
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Den var riktigt fin !
Nice!!
Nice!
Finns dock en sajt på nätet där man kan skicka in egna bilder och få Iphoneskal specialtillverkade, Jag har en order nu och får hem det inom 4 veckor. Lägger upp en bild så fort jag fått det :)
Så fin!
Jättefint och orginellt :)
#4 Vad är det för sajt du beställt ifrån? :)
Jag har tittat på sådana sajter innan men avstått eftersom bekanta som beställt ofta har fått väldigt mörka eller "tintade" versioner av originalbilden :( Sen kostade det här skalet mig ca 50:- att göra :P 49:- för ett vittskal på panduro och sedan färgen (i proportion till den mängd jag har använt för att måla)
Men blir ditt bra så är det värt en titt på den hemsidan :D
Och tack för alla fina kommentarer =D
Vilken kul idé, och fint resultat! Kommer du lacka eller något för att få färgen att sitta? Tänkte på slitage..
Paulina
#8 Tanken slog mig, men då var jag färdigmålad osv :P Jag får slita skalet med hälsan och lacka den till nästa lön =) Men det är tanken.
Och tack så mycket =)!
#6 sparade inte adressen, men har fått bekräftat att det är på G, samt att de gjort en kreditupplysning på mig, öven fast den bara kostar 99:-
Men kan garantera att jag laddar upp en bild på den så fort jag får hem den här då iaf. Och då kan jag ge adressen dit oxå som borde vara med i fakturan :)
7#
Jag fick själv bifoga bilden och skicka in så jag såg på skalet hur den skulle se ut, sen om den blir mörk eller inte återstår att se då jag får den.
Men det är ju ändå inte samma som en handmålad, det du gjort är ju mer ett personligt hantverk, och det jag får blir ju ett personligt digitaliserat skal av något personligt för mig i helt annan kvalitet,
same same but diffrent helt enkelt :)
Vad är det för färg du har målat det med :D det var riktigt snyggt
Det är akrylfärg jag har användt =) Men man bör lacka den efteråt för det nöts ner en del tyvärr ;(
oki :) Snyggt var det iaf :)
129kr inkl frakt