*suck* illrar!
Fick hem den nya tjejen som ska bo här hos mig nyss, å de första hon gör är att hitta ett pyttelitet hål under köksskåpen som vi inte ens sett förr :P å hon kom in! mina andra e för stora, men den här damen e liten, men nu kommer hon inte ut, hon vill men hon fastnar halvvägs, å man kan inte dra ut henne för då stretar hon bara. Hon måste lägga sig på rygg för att komma ut men de svåra e att få henne att fatta det :P
Så nu fick jag ut henne till slut :P Fick ta tag i henne å vrida henne upp å ner för att få ut henne.

ojj, vad läskigt, vilken tur att det gick bra iaf :)
Tur att du fick ut henne, hade väl kanske inte varit så kul att få plocka isär köksskåpet för att iller tar sig in men int ut =P
nä Martin blev på dåligt humör där ett tag när han såg framför sig hur hans kulle få montera isär hela kökskåpet för att få ut henne :P men det slapp han iaf :P
#3 Jo, det kan jag tänka mig. Men ni hade ju tur som sagt va =)
hihi, vi har precis vart med om samma sak här hemma, men våran kom både in och ut, för att det fick vi höra med alla tandborstar och allt hon gömde där och lekte med, så att vi fick bryta upp garderoben :P
Fick bryta upp en garderob när Funny inte kom ut en gång. Sen spikades det fast en bit trä där för även om hon inte kom ut så skulle hon minsann in igen.
Sara

Samma sak hände med Moon när jag fick honom som valpis. Det va närä panik det och det hjälpe inte att han bet sönder mina händer när jag försökte hjälpa honom ut.
Men till slut fick jag ut han och täppade till hålet.

Busillrar!
jo nu är det igenspikat :P