Stora burar säljes
Tänkte sälja mina stora burar pga av att jag ska köpa en ny.
Ena buren är Bredd: 100cm, höjd: 80cm och djup: 55cm. Har gjort två nya luckor på den, en stor i taket å en stor i fram, så den är jättelätt att inreda med hängmattor och grejer. Man får in en normalstor kattlåda genom luckorna :) så man inte behöver lyfta av gallret för att ta ut den. Man kan vika ner luckan i fram så funkar den som en gångväg upp i buren.
Kostade som ny 1600kr, Säljer den för 1000 kr (har lagt ner jobb på den också :))
Sen har jag en FOP bur med måtten Höjd: 120cm, bredd: 60cm, djup: 60cm.
Den har tre hyllplan, man kan plocka ner buren i bitar. Nu sitter den ihop med buntband och hyllplanen sitter fast med pluggar och fixar stadgan i buren. Buren är på hjul, och har en utdragbar botten. Taket går att lyfta av. Det går stegar mellan hyllplan och illrarna tycker den är kul att va i.
Också 1000 kr.
Tillägga kanske att de e till för att stå öppna om man har dem till illrar :P
Har du fått sålt på dina burar? Är intresserad av den andra buren du lade ut, den långa/höga. Har nämnligen en bur till skrollan som står ute på balkongen och jämnt öppen som honälskar att sova i. Men vill ha en annan som tar mindre plats, och den var bra eftersom att den var så hög sitället :)
de e kvar :)
Men håll mig kvar att jag är nyfiken på den buren om du kan, jag åker till egypten på måndag nu. Så att vi kan höras :)
*putt*
Putt putt. :)
den stora buren passar bra till fåglar också, eller råttor, chincilla tex. den andra funkar till råttor å chinchillor :)
sänker priset på Fopen till 800kr. ingen som är intresserad?