Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1026 ggr
SussOchHappy
0

Nu har illern rymt

Nu har jag gjort allt för att försöka hitta min iller suss,har varit hemma sen i Tisdags, sprungit i skogen och pipit och skrammlat med hennes godis och lekesaker. Även haft hund som försökt leta efter henne. Några andra tips som någon har? Eller brukar dom komma hem, hon har varit borta en natt förut men då kraffsa hon på dörren på morgon därpå och ville komma in, men trodde att hon skulle göra likadant nu, men 2 nätter har hon varit bort :( saknar henne så. Jag bor i en liten ort som heter Ankarsrum. Min lilla ängel vart är du?

SussOchJohanna <3

SussOchHappy
0

Har även bett grannar kolla under deras alltaner osv. So med öppen dörr också, om hon skulle komma på natten :/

SussOchJohanna <3

Wisby9211
0

med tanke på att hon hittade hem förra gången så kan du ju ställa ut en transport bur utanför dörren med en filt och lite vatten så kankse hon stannar där och du hittar henne sovandes där i morogn :)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

HannahRönn
1

Sätt upp lappar överallt på en bild på henne o vad hon heter och kontaktuppgifter, så folk kan hålla ögonen öppna,

Hoppas hon kommer hem snart!

SussOchHappy
0

jaa tack :) De ska ja göra, ja åkte nyss och satte upp lite lappar.

SussOchJohanna <3

TottsiGirl
0

Anmäl henne även som saknad till polisen. Hoppas du hittar henne..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

jimpan
0

var verkligen tråkigt att höra :(  hoppas på det bästa att hon kommer hem så snart som möjligt igen :)

UlrikaD
0

Hoppas hon kommer hem igen. Men en liten långsökt teori, vet inte riktigt hur illrar tänker här. Men hon kan inte vara och leta efter sin kompis, nu när hon blev ensam?

Lillfemman
0

sätt upp lappar överallt! massa lappar folk reagerar om det ser en iller, vet vad det är för djur och har ett nummer som dem kan nå dig på.

lycka till!!

[Nathalie62]
0

Hoppas illern kommer tillrätta.

SussOchHappy
2

jag de hoppas ja med nu har lappar satts upp. :)

#5 tack för tipset gör de nu direkt!

tydligen någon som kanske sett den här i trakterna. För hoppas på de bästa!! :) magkänslan säger att hon kommer tillbaka, så många lappar jag satt ut nu :)

SussOchJohanna <3

SussOchHappy
4

Nu är hon hemma igen :-) Gladast i världen! Men hon har lite ont i tassen så blir väl vetrinären om svullnaden inte lägger sig till måndag, den verkar inte bruten men kanske en spricka …:( Hoppas hon blir br!!!!:)

SussOchJohanna <3

Wisby9211
0

Vad skönt att hon kom hem!

Hur hittade du henne?

HannahRönn
0

Oh så skönt att hon är hemma! Hoppas tassen blir bra snabbt igen, o att det inte är nåt allvarligt med den

SussOchHappy
3

#12 Ja det var faktiskt en bekant som ringde och sa att dom hade ett lustigt djur på deras verande, och visste inte var de var så dom ringde deras dotter och berättade och henne känner ja sen liten så hon visste direkt att den var min. Hon var så glad att bli upphämtad, hon kelade hela tiden :)

SussOchJohanna <3

Wisby9211
0

Gud vad mysigt : )