Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 891 ggr
drika
2012-03-29 11:05
0

Bra sele tips

Vad har ni för tips på en sele åt en illerkille som rymmer ur sin?

Hälsningar

Fredrika

TottsiGirl
2012-03-29 11:47
0

Vad har du för typ av sele idag?

Jag har en vanlig H sele från Ferret Love som funkar bra till mina. Vet att vissa kör på 8 selar till sina då de tycker de passar bättre..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

kredka
2012-03-29 11:50
0

Hade samma problem med mina gubbar, vi har bytt till hagen living world sele + koppel för iller och är jätte nöjda. pojkarna lyckades inte att ta sig ut en enda gång, den går att justera mycket :)

hagen sele

Välkommen till ferretplanet.se :)

TottsiGirl
2012-03-29 11:54
0

#2 Precis den H modellen ja har på min oxå, skillnaden är bara att min är handgjord och lite roligare. Men innan ja upptäckte Ferretlove hade jag alltid vanliga Hagenselar oxå, tycker alltid dom funkat bra. :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

enbartmalin
2012-03-30 09:26
0

Jag syr och säljer selar :)

http://www.hastenslov.n.nu/for-sale

Hälsningar Malin

TottsiGirl
2012-03-30 12:34
1

#4 Men sorry Malin ja glömde helt bort dig! Har ju en jättefin sele från dig med! :) Den tänkte jag inte ens på nu när Fiona tassat vidare… Så ja kan varmt rekommendera Malins selar också! :)